rolfarne Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Hei. noen som har prøvd seg på å bytte dieselpumpe? min ser ut til å fuske hvor får jeg overhalte/ny pumpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Har byttet på både 4 og 6 syl motorer har du ikke spesialverktøy må du ikke finne på å demontere pumpa .pumpa overhales hos bosch verksted i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfarne Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 takk. hva koster en overhaling? lønner d seg eller skal jeg vurdere å kjøpe ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Det koster uansett MYE om du må overhale eller kjøpe ny, desverre. Men det er jo alltids et alternativ å finne en brukt. Tror det koster rundt 10 lapper å overhale/fikse, og rundt 15 lapper for en ny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Jeg ville vel fått et verksted til å vurdere andre feilkilder også før denne pumpa byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfarne Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 De sier på verkstedet at de kan lese feilkoder på pumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 kan jo hende du må bytte pakkninger i pumpa, disse sprekker opp med norsk diesel, siden tysk diesel er mye "fetere" enn norsk.men fortsatt dyrt, jeg betalte 4000 for det. gikk som ei klokke etterpå. hør med Asker elektrodiesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Den kan sette noen feilkoder ja.På din motor sitter det vel en ledning på en av insprdysene ,denne har med mengde som pumpa skal gi.Dyse nr 4 eller 6.hvis denne gir feilinfo vil ikke pumpa levere nok.Ps den setter feilkode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfarne Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 burde jeg bytts dyse 4 for å eleminere dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Nei burde holde med tester for å se etter feilkoder.(den koster ca 3500 kr for delen)orginal bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå