Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jamex ratt, tror det er 32cm eller noe, med nav som passer e30 og e34 (kanskje fler) 1000,-

hentet meg en e30 delebil, som jeg skal selge det meste fra (skal bare ha sperre diffen og litt småtteri selv)

står blandt annet nesten nytt 60-40 senk med dempere på den.. 45mm fjærbein.

DSC00225.jpg

DSC00224.jpg

DSC00223.jpg

DSC00222.jpg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hvordan senkesett. og hvordan dempere. er tuv papirene med? hva forlanger du for det med fjærbeina?

er ikke sikker på hvordan sett som står på, har ikke vært under bilen enda :wink: vet bare at han som hadde bilen kjøpte det sommern 2005.

vet heller ikke om tuv papirene er i bilen eller om jeg får tak i de.

Skrevet

er ikke helt sikker, men tror det er m-tech 1, er samme stripene som går i underkant på m-tech stylinga. er m-tech 1 bakfanger på denne også, men er saget et stort hull til kroken på den :evil: må sjekke stand på disse også, men ca 500,- + frakt hvis de er hele.

Skrevet

kan du ta et bilde av dem så jeg kan se dm skikkelig. så bare litt av et gjørne på det ene bildet der. gjerne så fort som mulig,

Skrevet

Tenker du på det siste bilde her nå? det er touringen, og de skjørtene selges ikke. har skrudd av sideskjørtene nå, og det er m-tech 1, og de er hele og pene. M-tech er jo gull slik jeg har skjønt det :wink:

Skrevet

tengte på det siste bildet ja. men ta bilder av skjørta på dele bilen så je får se skikelig bilde av dem. er det bare 325 touring som leveres med std side skjørt? har ikke på min 318i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...