verticalescape Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 jamex ratt, tror det er 32cm eller noe, med nav som passer e30 og e34 (kanskje fler) 1000,- hentet meg en e30 delebil, som jeg skal selge det meste fra (skal bare ha sperre diffen og litt småtteri selv) står blandt annet nesten nytt 60-40 senk med dempere på den.. 45mm fjærbein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 facelift frontlykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 Har liggende lykter fra touringen, pene lykter, men festet til ene pæra er litt fucka, så den sitter ikke helt som den skal.. bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 hvordan senkesett. og hvordan dempere. er tuv papirene med? hva forlanger du for det med fjærbeina? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 hvordan senkesett. og hvordan dempere. er tuv papirene med? hva forlanger du for det med fjærbeina? er ikke sikker på hvordan sett som står på, har ikke vært under bilen enda vet bare at han som hadde bilen kjøpte det sommern 2005. vet heller ikke om tuv papirene er i bilen eller om jeg får tak i de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 motor da.. svar på pm =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 BUMP Senkesettet er Apex, med sport dempere. Står på touringen nå, men skal selges til rett pris. selger også som sagt det meste fra denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 hvordan side skjørt er det på den bilen? hva sakl du ha for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 er ikke helt sikker, men tror det er m-tech 1, er samme stripene som går i underkant på m-tech stylinga. er m-tech 1 bakfanger på denne også, men er saget et stort hull til kroken på den må sjekke stand på disse også, men ca 500,- + frakt hvis de er hele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 kan du ta et bilde av dem så jeg kan se dm skikkelig. så bare litt av et gjørne på det ene bildet der. gjerne så fort som mulig, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Tenker du på det siste bilde her nå? det er touringen, og de skjørtene selges ikke. har skrudd av sideskjørtene nå, og det er m-tech 1, og de er hele og pene. M-tech er jo gull slik jeg har skjønt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 tengte på det siste bildet ja. men ta bilder av skjørta på dele bilen så je får se skikelig bilde av dem. er det bare 325 touring som leveres med std side skjørt? har ikke på min 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Du ser jo på bilde 3 hvordan de ser ut, sånn passe værtfall kan gå ut å ta bilde av skjørtene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 318 eller 320 dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå