Padi Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Han legger ikke ut tlf nummer og er bare tilgjengelig på mail... Også skriver han; "Er ikke så mye på nett, men en del :p" I tillegg er mailadressa morra_dii@hotmail.com. Jalla bil med alt for mye dilldall! Tipper kanskje dette er en køddeannonse, som mange andre på autodb! Enige
ropa Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Ta å skriv mail t fyrn, kanskje mora di svarer tilbake Men bilen falt ikke i smak hos meg,fysjameg altså
antiloop Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Merkelig at jeg aldri har sett den her i strøket.. bor like i nærheten!
Thomaz Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 er bare å bytte ut fangere så blir det en fin cab det der Men syns den var prisa litt i overkant med henhold til km kanskje
erlend_p Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 inger andre som legger merke til at han skriver at det er en 325, men 1850 ccm og med 300 hk? Stemmer vel ikke helt?
efjeldse Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 Er en helt rå 318is-motor da vettu.. så rå at den kvalifiserer til 325 +++ Men rails på cab er tøft!!
Widejuggao Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 dette er en 320i som har godt her i sandnes/stavanger før han som bygget denne bilen er han samme som driver: jalla jalla kebab og pizza A/S + flyvende-tepper.com derfor det er slik "stil" (kan det kalles det?) på denne bilen. eneste "mods" som var gjort på denne bilen da den gikk rundt her var komplett supersprint eksos,chip og K&N filter...
bmwpia Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 Skjønner ikke at noen kan ødelegge bilen sin slik!!!!!!! hadde rett og slett blitt flau av å kjørt det dær...!!!!! Hufff...at ikke enkelte skjønner at det enkle er ofte det beste!!!
John H Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 dette er en 320i som har godt her i sandnes/stavanger førhan som bygget denne bilen er han samme som driver: jalla jalla kebab og pizza A/S + flyvende-tepper.com derfor det er slik "stil" (kan det kalles det?) på denne bilen. eneste "mods" som var gjort på denne bilen da den gikk rundt her var komplett supersprint eksos,chip og K&N filter... Er en 320 dette ja, har gått her på øya i mange år nå, han som eide den solgte den vel for et halvt år sia eller noe slikt..bilen hadde blitt skikkelig fin den hadde man tatt all ekstra plast som cupspoilere og lister, vinge som er lakkert i sølv og lakket det svart i det minste.. Felegene er jo fete..men panseret er ødelagt spør du meg..
Tiller Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 Hehe, virker litt useriøst spørr du meg. Er ikke så fan av alt for mye virrvarr på bilen. Diskre styling er mye finere
toomas Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 så den bilen på svinesund for litt siden..utrulig rått med hull i panseret for og få plass til det rå 318 innsuget.eller no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå