Runar-CSi Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 1986 325E motor vurderes solgt. Passer fint til 2.7 turbobygg eller 2.7 sugemotor.. bud ønskes.
Pitstop Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Motoren skal være veldi bra....var komptesta før den vart tatt ut og kompen var bra på alle cylindrer!! det finnest heller ikkje slitekant i blokka!! Bra utgangspunkt for noen som vil bygge en førstegangs turbomotor da det er 9-1 i komp orginalt og ca 8.5-1 i komp med MLS pakkning!! Med MLS og ARP er den god for rundt 250-280hk sånn motor`n er orginal,men med 325kam!! det hørest kanskje ikkje så mykje ut, men en kan ha det mykje arti med en E30 på 250hk :) Dette vet jeg om motoren da det var jeg som eigde denne bilen før :)
MrBimmer Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 Eg har spere men den må overhalest.. :S Men eg kan gji deg 3 laper for den og vare bejlplig med å finne spere for ein pris av 3-4 k veit om mange sperer... har bare ikkje gida å mast på dem etter å få kjøpe..
stibolso Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 lese ka pitstop skrev. motoren har ikke vært brukt siden.. er kun motor. mangler dynamo å sånn små stæsj å. men hadde tenkt 6 lapper for den. så bytte i ei sperre e no en go deal?
Dirty Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 Kan skaffe sperre jeg! men vet ikke om jeg trenger motoren da :S hmm..
Bjarte87 Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 Har ei sveisesperre som e gjort av ein som har sveist over 10 sperrer til folk som lager spor overalt.. Og lærer var faktisk med og sveiste for og vise kor det var vikti og ha på. Den kan me jo bytte med motor og 2000 kr i mellomlegg. Skal love den holder lenger en motor:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå