Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle legge om til sommer felgene i dag, men får faen ikke opp en eneste hjulbolt. Så jeg endte opp med å bøye hjulkrysset mitt!!!

De må ha rustet helt fast. Prøvd alle mulige kjemikalier.

hva gjør jeg???

Skrevet

Vil vel ikke gå med en latmannsarm hvis de sitter så godt at hjulkrysset bøyer seg.

Spray på CRC rustoppløser, la det virke en dag - så kjører du på med muttertrekkern.

Er da ikke kult å ha vinterklar bil nå på førsommer'n :lol:

Skrevet

en muttertrekker klarer ikke å dra opp mutterne hvis du ikke får rørt på de av håndmakt. det som går an er å bruke muttertrekker og bruke vannpumpetang å få en annen til å dra samtidig. litt vanskelig å forklare. få han til å dra med tanga på den forlengeren som kommer fra muttertrekkeren samtidig som du bruker trekkeren.

Skrevet

d er nokk muttertrekker som er tingen har knust kopper på latmans arm med forlenger osv på knuseverk. crc og muttertrekkern tok d etter litt slag og vibrering. ps d var 55kopp og 3m lang arm. 7kg på muttertrekkern

:lol:

Skrevet

Dekkverksted som driver med lastebilhjul har trekkere med 100kg trykk.Løsner de ikke etter en natt med rustløser så har du nok bolter med feil koning.De har kilt seg fast i aluminiumen.

Skrevet

mine satt også godt.. brukte et eksosrør som forlenger på hjulkrysset, da funka det...

men om du bøyer et sterkt kryss, da sitter de godt! :P

ps. elendig tittel på tråden... :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...