am0n Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Skulle legge om til sommer felgene i dag, men får faen ikke opp en eneste hjulbolt. Så jeg endte opp med å bøye hjulkrysset mitt!!! De må ha rustet helt fast. Prøvd alle mulige kjemikalier. hva gjør jeg??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Prøv med muttertrekker, slik de har på dekk sjapper. Den skrur og banker samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
am0n Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 trodde den ikke var like strek jeg. har en sånn på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Det funker, thrust me. Men det må være skikkelig luftrykk, slik at det er mye kraft i muttertrekkeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
am0n Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 da får vi prøve det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 hva med en lang latmannsarm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Vil vel ikke gå med en latmannsarm hvis de sitter så godt at hjulkrysset bøyer seg. Spray på CRC rustoppløser, la det virke en dag - så kjører du på med muttertrekkern. Er da ikke kult å ha vinterklar bil nå på førsommer'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 en muttertrekker klarer ikke å dra opp mutterne hvis du ikke får rørt på de av håndmakt. det som går an er å bruke muttertrekker og bruke vannpumpetang å få en annen til å dra samtidig. litt vanskelig å forklare. få han til å dra med tanga på den forlengeren som kommer fra muttertrekkeren samtidig som du bruker trekkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 d er nokk muttertrekker som er tingen har knust kopper på latmans arm med forlenger osv på knuseverk. crc og muttertrekkern tok d etter litt slag og vibrering. ps d var 55kopp og 3m lang arm. 7kg på muttertrekkern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
am0n Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 takk for alle gode tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 gi boltene ett godt slag å to.hjelper å sjokke di litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Dekkverksted som driver med lastebilhjul har trekkere med 100kg trykk.Løsner de ikke etter en natt med rustløser så har du nok bolter med feil koning.De har kilt seg fast i aluminiumen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 jeg ville prøvd med varme hvis du har bøyd krysset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 mine satt også godt.. brukte et eksosrør som forlenger på hjulkrysset, da funka det... men om du bøyer et sterkt kryss, da sitter de godt! ps. elendig tittel på tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Har opplevd å måtte jekke løs bolter som har satt seg i alufelger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå