Mpowerman Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i HARTGE og HAMANN styling/annet utstyr her i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 beklager, nei vet ikke. Men vil nytte sjangsen til å spør: hvordan uttaler man hartge? sorry, har alltid lurt på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 Det vet jeg ikke:) Har hørt mange forskjellige versjoner:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Bavaria (BMW forhandleren i stavanger) selger Hartage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 nei,min feil. de forhandler AC Schnitser.. sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 http://www.motortechnik.no/ har litt diverse Hartge utstyr. Pedaler,fotstøtter,emblemer,replica felger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Strandveien Auto AS i Trondheim. www.strandveienauto.no/frames/hartge.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 www.streetdesign.no tar inn hamann for deg..! Hamann er DYRT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 Driter i om det er dyrt når det er så genialt som det er:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 Vil ha tak i xtra spoilerne fra HAMANN som monteres under Mtech fangerne på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 den heldekkende leppa front fra hamann 7000,- heldekkende leppe bak under eksosen 7000,- til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 beklager, nei vet ikke.Men vil nytte sjangsen til å spør: hvordan uttaler man hartge? sorry, har alltid lurt på det Jeg sier vel "hartge" rett ut på norsk, men har også hørt det uttalt som "Hertz". Mener min versjon er den rette. Så hvartfall et engelsk tvprogram der de uttalte det som engelske "heart" + ge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 [hartj] ? hehe, samma det:P mange versjoner ute å går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 den heldekkende leppa front fra hamann 7000,-heldekkende leppe bak under eksosen 7000,- til! Hmmm... ja det var jo dyrt nok i hverfall!!! Får kjøpe det direkte fra Tyskland via svalbard, å se om jeg kan spare noen kroner der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå