Gomlers Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Hei, jeg skal legge rundt 100.000 - 120.000 i en -95 eller -94 modell 318 eller 320 cab. Noen som har noen forslag på hva jeg bør velge av disse? Noe spesielt jeg bør se etter, og er det noe på disse bilene som "alltid er gæærnt" og som omtales som typiske problemer? Jeg er takknemlig for alle svar, og ber med den flinkeste til å svare på tur i ny cab alene med dama i opptil 2 timer. (Hu er grisefin) Hilsen Gomlers
kabeldeigen Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Hadde nok valgt 320, for den har rekke 6, dvs feite lyd. Det jeg ville sjekket ang. e36 cab er.............Typisk for cab er lekkasjer fra tak trekket... 1. Rust i hjulbuer og kofferlokk. 2. Lekkasjer i selve cab trekket, under baksetet, i bagasjerom og under tepper. 3. Servicehefte er noelunde komplett. 4. Lekkasje fra ekspansjonstanken på radiatoren, har en tendens til å sprekke med årene. 5. Olje, bensin lekkasjer rundt motoren. 6. Sjekk om blinker handel slår seg av automatisk etter sving. Lykke til
Gomlers Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Skrevet Mars 30, 2007 Ahhh... fantastisk at folk som har litt peil faktisk svarer!! Takk så mye kabeldeigen! - Bare føy til dere andre også hvis dere har noen meninger..
pez Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 318 er for daut når det gjelder cabene.. bilen veier altfor mye.. over 1700kg!
Bonden Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Bærekuler .Hovedforinger bak.Bakfjærer for brudd .
Glenno Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 En link over feil på diverse mod er å finne på denne linken http://www.autopower.se/begagnatguiden/
stiann Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 318 er for daut når det gjelder cabene.. bilen veier altfor mye.. over 1700kg! over 1700kg? hmm min 325 cab veier 1450kg, men samme det helt enig at 318 er for daut. du får 325 i den prisklassen du ser i også
Gomlers Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Skrevet Mars 31, 2007 Perfekt... Takker så mye alle sammen... Da blir det 320/325 som jeg ser etter fremover. God helg
Mexos Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 Vil bare advare om at forsikringen på 325 cab er grisedyr! kan også være lurt å skjekke gulvet etter fuktskader osv i tilfelle taket ikke har vært helt tett. Feil på takmekaniske er også greit å unngå for der er det mye rart som kan gå istykker. Kjenn etter hvordan dører og bagasjelokk åpner og lukker seg.(tunge å åpne/lukke kan tyde på tidligere kollisjonskader. Ellers er rust i hjulbuer bak, nederst på framskjermene bak framhjulene og ved låsen til bagasjeromsluken ting som går igjen som nevnt tidligere. Skjekk også at vinduene går opp og ned når du åpner og lukker dørene.
stiann Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 vil ikke si av 325 cab har så dyr forsikring. jeg betaler 3770kr for full kasko på min, men det er med 75% bonus
rapidspeed Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 heller mye utstyr enn motor.. har selv hatt e36 med både 6er og 4er.. og den beste jeg hadde var en topp utsyrt 318ia cab -97modell MED klimaautomatikk... med en cab skal du cruise ikke kjøre svin... dessuten gikk den på 2\3 deler av forbruket av en 320. dessuten går ikke 320en så veldig mye bedre gutta... effektannlegg på 318en er også fin lyd.. savnet aldri sekseren..
Logitech Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 stiann: Hvilket forsikringsselskap bruker du? Virket utrolig billig med den prisen for en 325 kabriolet.
stiann Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 tror det er vital. er gjenom dnbnor. veldig billige på bil med stor motor de, koster bare 3770 for m3 med full kasko også. så er bare og bytte bank til dnbnor, og du får veldig billig forsikring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå