Peer Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Den sorte sto i gata mi av en eller annen grunn, har aldri stått her før... Fy faen å strøken.. Vil kanskje si at den er penere enn den blå. Litt senk på min så er jeg ikke langt unna .................................. Edru ja
Quattrokiller Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Fy f*** den var pen den blå! :whoa: Har ungdomsbilen stående avskiltet i garasjen, 83 323. Hadde tenkt å bygge den opp og lakkere i Le-mans blå. Ble skikkelig inspirert nå!
Sandersen Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 I dag så jeg ss performance v12 compact'n og, kryr av bmw'er i grenland nu. Må få meg noe annet nu as
mOMOe Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 ingen som har bilde av den til anders altså?.. den er helt uten tull finere enn den blå. helt sinnsyk finish på den også.
Robin Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Regner med det var denne det var snakk om. utvilsomt kjeme fin denne også
oddis Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Tok disse to av den på CCN 06 Våler BMW leifen har også noen liggende;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå