Peer Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Den sorte sto i gata mi av en eller annen grunn, har aldri stått her før... Fy faen å strøken.. Vil kanskje si at den er penere enn den blå. Litt senk på min så er jeg ikke langt unna .................................. Edru ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 Hjelpes.. i dag så jeg den igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Fy f*** den var pen den blå! :whoa: Har ungdomsbilen stående avskiltet i garasjen, 83 323. Hadde tenkt å bygge den opp og lakkere i Le-mans blå. Ble skikkelig inspirert nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 I dag så jeg ss performance v12 compact'n og, kryr av bmw'er i grenland nu. Må få meg noe annet nu as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Sykt strøkne og deilige biler det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Den blå var bare helt...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 Håper han skal selge den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Et eksemplar som det der er verdt å ta vare på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 ingen som har bilde av den til anders altså?.. den er helt uten tull finere enn den blå. helt sinnsyk finish på den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Regner med det var denne det var snakk om. utvilsomt kjeme fin denne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Tok disse to av den på CCN 06 Våler BMW leifen har også noen liggende; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå