Gå til innhold

Schnitzer S3T?

kkro
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tenker på å bygge en S3T-replika, og trenger sårt mer informasjon om denne modellen.

Dersom noen vet noe om bilen, og aller helst kan gi meg noe skriftlig(salgsbrosjyrer, tester, TÜV-papirer etc), så er jeg meget takknemlig.

Håper noen kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sitteer på de orginale tuv papirene, og de orginale stemplene, men 1 stempel er ødlagt.

jeg har hat en s3t for noen år siden,

men jeg prøver og få tak i det orginale grenerøret turboen og wagaten, da jeg lyster på og bygge en sånn motor igjen.

det som blei gjort med 2,3l var andre stempler som ga 7,5:1 i komp

dyser fra 535. og turbosatsen selfølgelig.

ladet 0,55 orginalt. som ga 220hk og 319nm

dette er det jeg kan komme på i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers var det orginale 323 bremser og understell, men den var vel moderat senket også. har tüv-papirene jeg også. dessuten har jeg vært i kontakt med schnitzer noen ganger. og det finnes alt for lite innformasjon om denne bilen også hos dem. de har sagt de skal samle sammen all informasjon som finnes og sende det til meg i posten. jeg får vente litt til med å kontakte dem igjen. personlig bygger jeg også en 323 turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers var det orginale 323 bremser og understell, men den var vel moderat senket også. har tüv-papirene jeg også. dessuten har jeg vært i kontakt med schnitzer noen ganger. og det finnes alt for lite innformasjon om denne bilen også hos dem. de har sagt de skal samle sammen all informasjon som finnes og sende det til meg i posten. jeg får vente litt til med å kontakte dem igjen. personlig bygger jeg også en 323 turbo

jeg var også i kontakt med dem mange ganger når jeg hadde min s3t. kan jeg få en kopi av den infoen du får fra dem?

hvem har du vært der nede? harald vogel?

ja bilen hadde bilstein dempere sorte av farge med schnitzer merke på. og moderat senk ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...