Aleks Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 d går rykter om at d ska være råne treff på strandkaien i (bergen) i kveld.. mellom 21.30 og 22.30.. noen som vet noe mer.. som er fra bergen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 næ ikke hørt noe om det i hvertfall.. er vel bare bergen-gatebilklubb som henger i det området i den tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Hmm, eneste jeg så når jeg var ute og cruiset var fire fem riskokere som sladdet ved shell på lagunen. Men kanskje det var mer action i byn ja.. Men må få til noe treff i påsken da eller noe.. skjer alt for lite Og en stygg sak.. var en UP bil etter meg og en kompis! Sølvfarget opel astra tror jeg.. men det ble heldigvis ingen bot. Watch out! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 ok.. eg satt i en av de nissan bilene.. var ute å driftet litt.. dritfett. sølgrå opel ja.. den e sikkert ny.. bare å passe seg da.. fikk du reg nr på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 ok.. eg satt i en av de nissan bilene.. var ute å driftet litt.. dritfett. sølgrå opel ja.. den e sikkert ny.. bare å passe seg da.. fikk du reg nr på den? Nei, var faktisk ikke klar over at det var UP før etterpå, var han jeg kjørte med som ble oppmerksom på det. Men var uansett vanskelig å se reg nr'et. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå