Gå til innhold

SnadderTeam E28`n film 11/8

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har stått på biln i et par år no så e kan huske ihvertfall :)

Han kjøpte bil`n for ca 5 år sia meina e å huske og det har været skilt på den helt siden den var ferdig første gangen, for ca 4 år sia meina e å huske... :)

Hehe, hvis du lurer på hvorfor jeg spør, så er det fordi jeg har hørt noe rykter om at man kan velge mellom de med "EU-merket" på og den vanlige skiltplata med kun sorte kanter.

Som du kanskje får et hint om, så liker jeg symetri, og det er IKKE symetri med en blå klatt på ene siden av skiltet :?

Ille nok med årsmerket litt til venstre for midten av skiltet

Og hvis man må ha slikt skilt med EU merke, så får man jo hvite lapper å klistre over, men da er det plutselig mye lengre avstand mellom kanten på skiltet og bokstavene på venstresiden enn på høyresiden..

Norge ---> :stupid:

Syns det skal være lov å velge mellom "EU-skilta" og den modellen før heller..

Nydelig E28 btw :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har stått på biln i et par år no så e kan huske ihvertfall :)

Han kjøpte bil`n for ca 5 år sia meina e å huske og det har været skilt på den helt siden den var ferdig første gangen, for ca 4 år sia meina e å huske... :)

Hehe, hvis du lurer på hvorfor jeg spør, så er det fordi jeg har hørt noe rykter om at man kan velge mellom de med "EU-merket" på og den vanlige skiltplata med kun sorte kanter.

Som du kanskje får et hint om, så liker jeg symetri, og det er IKKE symetri med en blå klatt på ene siden av skiltet :?

Ille nok med årsmerket litt til venstre for midten av skiltet

Og hvis man må ha slikt skilt med EU merke, så får man jo hvite lapper å klistre over, men da er det plutselig mye lengre avstand mellom kanten på skiltet og bokstavene på venstresiden enn på høyresiden..

Norge ---> :stupid:

Nydelig E28 btw :wink:

Detta må e få sei me helt enig i.......skjønna ikkje koffor dem ska drive å rote så J..... me dem skilta!!

dem skilta på bilde av E28`n har eigar`n laga svart kant på sjøl...hehe.. :)

Håpa han snart kan skrive litt her sjøl å, men han jobba så mykje at han har dessvere ikkje tid!!

Men en anna kompis av me klippte av Eu merke på dem nye skilta sine....ser skikkeli bra ut faktisk, men sikkert ikkje særli bra visst en bli stoppa....hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har vi rota rundt en del i gammle bilder og div, så nå har vi bestemt oss for å lage en prosjekttråd på E28`n fra den første oppussinga av Bil`n til den fjerde som vi nå er midt i :)

Så følg med på prosjekttråden fremover :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ved bestilling av nye skilt kan man bestemme om man vil ha med eller uten EU-merket. Om man velger uten så blir bokstaver og tall midtstilt. Er ikke verre enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...