|Andreas| Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Den var skikkelig lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 har stått på biln i et par år no så e kan huske ihvertfall Han kjøpte bil`n for ca 5 år sia meina e å huske og det har været skilt på den helt siden den var ferdig første gangen, for ca 4 år sia meina e å huske... Hehe, hvis du lurer på hvorfor jeg spør, så er det fordi jeg har hørt noe rykter om at man kan velge mellom de med "EU-merket" på og den vanlige skiltplata med kun sorte kanter. Som du kanskje får et hint om, så liker jeg symetri, og det er IKKE symetri med en blå klatt på ene siden av skiltet Ille nok med årsmerket litt til venstre for midten av skiltet Og hvis man må ha slikt skilt med EU merke, så får man jo hvite lapper å klistre over, men da er det plutselig mye lengre avstand mellom kanten på skiltet og bokstavene på venstresiden enn på høyresiden.. Norge ---> Syns det skal være lov å velge mellom "EU-skilta" og den modellen før heller.. Nydelig E28 btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 har stått på biln i et par år no så e kan huske ihvertfall Han kjøpte bil`n for ca 5 år sia meina e å huske og det har været skilt på den helt siden den var ferdig første gangen, for ca 4 år sia meina e å huske... Hehe, hvis du lurer på hvorfor jeg spør, så er det fordi jeg har hørt noe rykter om at man kan velge mellom de med "EU-merket" på og den vanlige skiltplata med kun sorte kanter. Som du kanskje får et hint om, så liker jeg symetri, og det er IKKE symetri med en blå klatt på ene siden av skiltet Ille nok med årsmerket litt til venstre for midten av skiltet Og hvis man må ha slikt skilt med EU merke, så får man jo hvite lapper å klistre over, men da er det plutselig mye lengre avstand mellom kanten på skiltet og bokstavene på venstresiden enn på høyresiden.. Norge ---> Syns det skal være lov å velge mellom "EU-skilta" og den modellen før heller.. Nydelig E28 btw Detta må e få sei me helt enig i.......skjønna ikkje koffor dem ska drive å rote så J..... me dem skilta!! dem skilta på bilde av E28`n har eigar`n laga svart kant på sjøl...hehe.. Håpa han snart kan skrive litt her sjøl å, men han jobba så mykje at han har dessvere ikkje tid!! Men en anna kompis av me klippte av Eu merke på dem nye skilta sine....ser skikkeli bra ut faktisk, men sikkert ikkje særli bra visst en bli stoppa....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Fy faen for en sykt fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Er det Øystein sin bil dette eller? Nice bil i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Jepp det er Øystein sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 mer sier jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Meget pen E28! Nesten så en savner M535T litt nå hehe.. E28 er tøffe biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Meget pen E28!Nesten så en savner M535T litt nå hehe.. E28 er tøffe biler.. Hehe.....den var ikkje akkurat ille den du hadde da....den va meget feit den..... Går det med E30`n da???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 No har vi rota rundt en del i gammle bilder og div, så nå har vi bestemt oss for å lage en prosjekttråd på E28`n fra den første oppussinga av Bil`n til den fjerde som vi nå er midt i Så følg med på prosjekttråden fremover :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Da e SnadderTeam E28`n ferdi modifisert med s38b36 motor og ruller rundt på landeveien i molde igjen Skal også snart inn for modifisering av bremser Det kommer div bilder av dette litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Dette var da en usedvanlig flott bil! Dritlekkert! Høres jo ut som den flytter på seg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Syns det skal være lov å velge mellom "EU-skilta" og den modellen før heller.. Ved bestilling av nye skilt kan man bestemme om man vil ha med eller uten EU-merket. Om man velger uten så blir bokstaver og tall midtstilt. Er ikke verre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 den var fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 ta e så gobil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå