Springsteen Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Hehe, jeg var litt skeptisk en stund, da jeg trodde at det ikke passet på annet enn svarte biler, men så prøvde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Ser jo igrunnen pen ut og er stilren, men av en eller annen grunn synes jeg at den blir litt kjedelig. Tror jeg er for vant med å se M-tech Uansett er det bra noen tør prøve noe annet enn det også så vi får litt variasjon. Er vel bare orginal M-tech senk på den!?!? Du kunne tatt den ned litt til etter min mening hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Tøft med orange blinkers! Når kommer 4,6l alpina motor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 synes bilen din var pen slik den er nå jeg enda jeg sjeldent liker biler uten M tech og den klædde orjansje blinkere hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Kjedelig, vel det er jo en smakssak, m-tech er det jo en god del av, noe som kan gjøre det kjedelig men pent er det.. skulle gjerne ha senket den mer ja, men med eksempelvis 60/40 vil den bli betraktelig mye lavere enn m-tech.. den er like lav i fronten nå som Superbeetles 70mm senkede.. det sier litt.. men en form for senk vil nok komme en gang Fint at det er flere som aksepterer og liker oransje blinklys jeg kunne ikke fordra det før, rart hvordan det endrer seg, men det hadde vel vært litt annerledes om hele bilen var helt orginal med grå fangere og 15'' når det gjelder 4,6literen tror jeg det blir med drømmen en m50b25 hadde gjort seg synes jeg eller eventuelt en 3liter fra B3 Igjen takk for fine ord Bakfangerinnsats fra Alpina blir handlet når jeg får feriepenger.. Greit sånn sett, da Alpina bruker "orginalbakfangeren" og ikke noe m-tech så jeg slipper å bytte hele fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Dette er en av de få bilene jeg har sett som virkelig kledde orginal blinkers!! Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 Da var bakfanger-innsatsen bestilt ser slik ut, for dem som ikke har sett den før: er iallefall en liten oppfriskning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 er det alpina? er jo lik på m3 innsatsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 Og du har et øye for detaljer? Forskjellen er ikke gigantisk, men du får se om du finner den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 jepp... den er slett, og stikker ikke så mye ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 You, sir, are correct Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 helt ærlig, så likte jeg den bedre en den m3 kopi innsatsen passet bedre til rompa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 passer mye bedre enn "m3-kopi"-innsats ja.. synes jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 Her skjer det ikke mye for tiden.. Bilen står akkurat nå i garasjen, og jeg er nesten ferdig med lakkrens-> polering-> voksing. Jeg forsøkte også å polere en felg, med stort hell. Den ble mye blankere og "renere", så jeg er fornøyd bare 3 igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå