BMWBenny Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Er jo fort gjort å lufte, burde jo hvertfall gjøre det før man går løs på dyrere oprasjoner. Hvis du er usikker på hvordan man gjør du bare et rask forum søk unna et svar.
Lex-Talionis Skrevet April 3, 2007 Forfatter Skrevet April 3, 2007 nei ikek som jeg har sett.. nå ryker den ikke noe spes lenger heller.. alt virker normalt bortsett fra at det ikke blir varme i bilen merker ikke forskjell på kaldt og varmt.. så blir litt kaldt på kveldene hehe.. har prøvd å lufte.. skru opp lufteskruet på termostat huset og la det komme ut vann der og skru igjen.. men skjer fortsatt ikke noe inni bilen da.. noen skikkelig bra tips å få ell? orker ikke mer neglesprett nå ass :s
Bimmerlars Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 Du har ikke hatt ut motoren, og satt di to slangene som går inn på torpedoveggen om hverandre? Da blir det ikke varme. Du kan fylle en 1,5l brusflaske med vann, og sette opp ned på ekspansjonstanken, også åpne lufteskruen. Gjerne med snuta litt opp. Se om du får pressa ut lufta da
Lex-Talionis Skrevet April 9, 2007 Forfatter Skrevet April 9, 2007 hmm.. jo jeg har hatt ut motoren.. kan prøve å bytte om de slangene.. men det er vel helvetes trangt? jeg får få kjerringa til å gjøre det takk for rådene folkens
Lex-Talionis Skrevet April 10, 2007 Forfatter Skrevet April 10, 2007 takker bimmerlars det var de 2 slangene inn på torpedo veggen som satt om hverandre.. nå blåser det varmt som bare det ble bra lykkelig nå.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå