tronne Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 TIL SALGS! SEND MAIL: Tronne85@hotmail.com kjøpte meg en orginal e30 320i 87mod for ca 9 måner siden.. gått 142 000km.. hatt en eier tenkte jeg skulle gjør den kjørbar til sommeren så fikk tak i skrudde bbs rm felger(15").. har også søtte på et simons effektanlegg.. men syns d blir for dårlig lyd.. noen som vet om jeg får tak i strake rør der så mellompotta er? var heller ikke noe bedre lyd av kn filtere.. litt va der da men. driver nå å fjerner lakken på felgene.. skal lakkes gull i mitten. skal kjøpe nye kanter på ebay å muttrer.. kanter er dyrt! bestilte senkesett i sta.. GT cupline..... 80/55 hihi.. har ikke bestemt meg for styling enda.. d blir ikke noe "harry bombe" full i plastikk styling.. liker d heller oldschool.. men gjerne kom med forslag skal ha skinn interiør og mest sansynlig turbo. men d blir vinterprosjekt. må ha en ny motor og turbo kitt.. kom med forslag viss dere har. den er ganske strøken i lakken så d blir orginalt.. har en rustflekk på bakdøren som jeg må ta.. lr`s ikkeno rust l ligger flere bilder på side 2 kos dere.. MVH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 80/55? SYKE MANN! Har trua på det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 hehe.. skal man senke så gjør mam d ordtlig ':bmw:' ps: noen som kan hjelpe meg å bestille foringer ? knaker så voldsomt framme viss jeg treffer en hump.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 tenkte jeg skulle gjør den kjørbar til sommeren Hørtes flott ut bestilte senkesett i sta.. GT cupline..... 80/55 hihi.. Motsier du deg selv nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 HEHE:p ser du prøver å kverulere... hehe nei den er så syk høy orginal.. ubrukelig til å kjøre i svinger med.. så tenkte jeg skulle gjøre den ubrukelig lav.. med 15" tommere å senket 80mm framme så blir den syk fet tenker jeg:) noen som har litt erfaring med 15" felger på e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Kjører vel ikke oldschool hvis du monterer turbo iden.. oldschool er en hissig 2.7 sugemotor Men 80/55 + Oz\bbs er riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 ja jeg er ikke helt sikker på hva reglene for oldschool er jeg tenker mest på utsene.. men men får ikke bilde vedsiden av nicke:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 blir sikkert fett dette ! Lurer på hvordan det vil se ut med 80/55 For å få bilde ved siden av nicket må du gå inn på "Din profil" Så nesten helt nederst på siden står det "Last opp en Avatar fra din pc.:" Men bilde må ikke være fro stort da. Hvis det er det må du forminske det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 får vel ta meg en tur ut på den lokale bensinstasjonen.. tenkte jeg skulle vaske den slik at jeg får legge ut noen bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 hehe, bare tuller jeg Spent på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Kjører vel ikke oldschool hvis du monterer turbo iden.. oldschool er en hissig 2.7 sugemotor Men 80/55 + Oz\bbs er riktig! oldschool går vel på utvendig look. motorn hakke noe med det og gjøre mener jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 håhå hørtes nice ut ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 da har jeg 20 bilder av min orginale bmw 320i tenkte jeg skulle hive opp endel av de beste.. men hvordan kommer dem som bilde opp på forumet ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 god damned, dette høres utrolig kult ut bare å stå på bilder får du ved å gå inn på : -skriv et svar -så under boksen du skriver svaret står det en linje ang å legge inn bilder, da trykker du der det står, for å legge inn bilder, trykk her. -når du har trykka der kommer du inn på imageshack siden, så uploader du bildet på den siden,når den er ferdig loadet så klipper ut linja med tekst der det står hotlink for forums 1. og limer den inn i boksen hvor du skriver svaret, så gjør du bare dette om og om igjen med alle bilder du skal ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Du må laste de opp på en side som f.eks www.photobucket.com høres bra ut det her:) men få opp no bilder. 2 eller 4 dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå