Skimmy Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 hehe, rå billig d da! disse ligger jo ganske høyt i pris som jeg har sett. meget pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 ja tjener på dem viss jeg noen gang skal selle dem.. er som regel billigere å gjør d selv noen som har forslag til turbomotor i bilen min? skal ikke ha noe 3.0l++++ skal ha noe som er mulig å få godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 m20b25, med dieselveiv, 320 råder, 88+ stempel, og ei msl pakning, har du motor som er god for værtfall 250hk, bortimot 300 kanskje. eller vist du skal gjøre d litt billigere, så er det bare å kjøpe ei msl toppakning, og montere på din motor, og hiv på en turbo, burde klar 0.4-0.5 bar fint og bortimot 200 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 ok.. nei ska skaffe meg en motor jeg kan skru på.. har ikke tenkt å ta ut min enda.. skal sette sammen en motor først.. men hva må til for å få en 320 godkjent med 325 motor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 som jeg har skjønt det, så er det veldig vanskeli å få godkjent, må vist ha papirer, og det leverer ikke bmw norge ut. men skal være å montere bakstilling fra 325, så skal d være god. er ikke helt sikker, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 ja d høres litt logisk ut.. bremser er vel første prioritert når motorn øker. trommel er ikke akkorat så gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 noen som har lr vet om litt spesiel styling til bmw`en ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 m-tech sitte som et skudd vist du skal kjøre litt old school.. kommer du fra sula eller? høres ut som skikkeli "sula" senking..blir ikkje store farta over fartsdumpa vertfall,må kjøre sikksakk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 yes.. sula ja;) du er fra da`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 M-tec styling er den eneste stylinga man kan ha på en e30 hvis man skal kjøre oldschool. Ideheletatt så synes jegg m-tec 2 er den fineste stylinga som man kan få til e30. Ser frem til og se åssen prosjektet utarter seg. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 mulig å få kjøpt dette nytt?? eller er d kun brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 jeg er nokk fra sula jeg og..heter du da? m-tech 2 tror ikke jeg du klarer å få på pre-face lift..fronten går sikkert,men ikke hekken.. M-tech 1 går på. Men er ikke helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 har senket min e30 318is med h&r fjører 35 30 og den subber jo mange steder. du mister jo e30`s kjøre egenskaper med den blo senkinga. kjøp deg orgianl m-tech stayling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 ja d er mye man gjør for skjønnheten d blir jo helt klart en sommer bil.. blir turbo til vintern(prosjekt). skal også lage ei alumineums plate under bunn panna.. har en kompis som er alu sveiser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 denne m3 fangeren falt i smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå