rapidspeed Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 hvor finner jeg utstyrskodne på min bil? kikket i servicehefte men fant ikke noe... og er det noen som har en link til en side jeg bare kan slå inn siste siffre i chassinr og få opp litt opplysninger? har vært på en slik side tidligere men finner den ikke igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rapidspeed Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 tiddeli tiddelibom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Se opp til høyre under Diverse linker, der står Online ETK og du vil finne. Ta en titt på de linkene som står rundt på kantene her. Det er det mye rart og nyttig skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi Utstyrskodene er som regel limt inn på en av de første sidene i serviceheftet, men hvis de ikke er det hos deg så er de ikke det Mange finner lapper under baksetet eller passasjersete foran med utstyrslisten. Hvis ikke kan du slenge avgårde en mail til BMW Norge med chassinr ditt og spørre pent om de kan sende den til deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Opplysningen på den linken er ikke altid 100%. Blant annet gir den min IX feil gearkasse. Jeg ser at Online etk ikke virker, så her er en annen http://bmwfans.info/original/ som er veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rapidspeed Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 takker og bukker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå