K.Hansen Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Jeg lurer på om d er noen som vet om girkassen(automat/tiptronik) i en 523i tåler en ettermontering av kompressor? Originalt så er d jo barre 170 hk, men me kompressor så utgjør d ca 270 hk. Lurer på om d er samme girkasse som brukes i f.eks 535?
Mpowerman Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Ess tuning påstår att den skal holde. Har bestillt ess kit til min nå. Men jeg besillte en M3 3.0kasse også. Bare for å ha i backup.
bjalle Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Kassa tåler det men jeg ville vært mer skeptisk til om motoren tåler det(hvor lenge)tror det bare er 2 års garanti på ess.
Bonden Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Kjøpsloven gjelder vel for alle som har et fast utsalgssted .(butikk) da er det vel 5 års reklamasjonsrett ?.Har sett problem med sprekte innsug og blåste pakninger på dette .
sgrevskott Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Jeg låner denne tråden.. Jeg har lurt på å hive inn en chip i min 523i. men har sett at veldig mange har problemer med automatkassene i bilene sine.. noen som vet om kassene tåler chipp?? noen som vet om det er samme kasse i min 523i som f.eks 530? hvis det er det, skal det jo ikke være noen problem. (da 530 ha mye mer moment som er det som tar knekken på ting)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå