Bimmerlars Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Okey! Det var nytt for meg Funker det bra? Lett å mappe?
ehrnst Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 alt er da relativt, jeg har ikke prøvet men det er da autotune på MS også. man må på rulla for å få det optimalt uansett om det er haltech eller ms kunne sikkert kjørt uten å dra på rulla, men da kan jeg glemme avgasskontrollen hos bt
///MoePower Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Når vi først er inne på å finne tak i datasprut: Noen som vet hvor man finner tak i 650cc dyser sånn ca? Helst lavohm da jeg tenker på å bygge et system hvor jeg også kan switche over til normal styring for "søndagskjøring".
///MoePower Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 alt er da relativt, jeg har ikke prøvet men det er da autotune på MS også. man må på rulla for å få det optimalt uansett om det er haltech eller ms kunne sikkert kjørt uten å dra på rulla, men da kan jeg glemme avgasskontrollen hos bt Joda, du kan mappe etter avgassene også uten å stikke til noen bremsebenk å mappe Bare sjekk ut her du
ehrnst Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 den skal jeg ha! så er jeg sikker på at ikke det slår feil ved godkjenning hvertfall
Garasjesalg Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 Vurderer kanskje å handle inn KMS sitt å prøve dette. Men er det slik at man ikke har behov for hjernen da visst dataspruten tar helt over? Hva med ledningsnettet? Trenger det egentlig å være der når man har datasprut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå