Swoop Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Skal bestille meg nye hovedlykter til bilen min, men er usikker på om jeg skal gå for chrom eller svart...noen som har noen bilder av svarte lykter påmontert?
Superbeetle Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Svart! Ikke vurder noe annet! iallefall ikke til svart bil..
Sevenord Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Jeg er fristet til å si mørke lykter uansett hvilken farge bilen har
HappyHenke Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Svart. Er ytterst få E36 som kler chrome lykter synes jeg. Men vær så snill å ikke kjøp en sånn blinklys + hovedlykt-i ett lykt http://www.umnitza.com Kjøpte selv hovedlykter derfra, og angrer ikke et sekund. Hvis du har råd, kjøp med noen predator chromium angel eyes. Ser hissig ut Anbefaler ikke å kjøpe xenon derfra, skaff det heller fra noen norske leverandører.
Swoop Skrevet April 2, 2007 Forfatter Skrevet April 2, 2007 hehe, så sånn alt-i-ett lykt ser ikke noe bra ut på bilen altså... hvor mye kom mva'en på osv?
HappyHenke Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 hehe, så sånn alt-i-ett lykt ser ikke noe bra ut på bilen altså...hvor mye kom mva'en på osv? Hehe nei, ikke i mine øyne ihvertfall.. men alle har hver sin smak De sender pakken som "gave" og setter prisen kraftig ned for å unngå mva. Men husker jeg måtte betale en liten tollregning likevel, men den var bare på 150kr tror jeg. Og det må jeg si meg fornøyd med, ble vel totalt 980 dollar jeg handlet for, eller 6000 NOK +. Valgte da ekspress leveringen, og det tok vel litt over en uke før det kom.
HappyHenke Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Her er en svart E36 coupe med det jeg tror er ZKW lykter med predator chromium ringer, og øyelokk for et sint utseende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå