Gå til innhold

E30 TIC, E34 M5 & E28 M535 #By OFF Tune#


FRANKEN24
 Share

Anbefalte innlegg

Da forandrer vi litt på denne tråden.

Den vil omhandle prosjektene til OFF Tune.

Vi ska prøve å oppdatere så ofte som mulig.

Dagens prosjekter er en:

E28 M353 som blir total renovert.

E34 M5 er bruksbil i dag.

E30 323 prosjekt som tilslutt skal bli en turbomatet sak.

8t121016adr2x0ge4x1f_thumb.jpg

nh67i6x1pyl56ih24nm8_thumb.jpg

1b5wgvc2882b5tuih2rw_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har en nyoverhalet m30b34 som er plana blokk og topp, hona blokka, slipt ventiler og ventilseter. allt dette er gjort på et motorverksted.

er nye råde og rammelager, nye tettninger, nye stempelringer og slipesett.

kan selges for 6000 for bare blokk og topp eller 8 komplett med ledningsnett insug hjerne lmm osv.

har også en m102 motor til salgs, denne trenger planing av toppen samt sveising av en liten grop i toppen (ganske liten) denne mangler ledningsnett og styring. blokka ser ut til å være i bra stand.

4000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en nyoverhalet m30b34 som er plana blokk og topp, hona blokka, slipt ventiler og ventilseter. allt dette er gjort på et motorverksted.

er nye råde og rammelager, nye tettninger, nye stempelringer og slipesett.

kan selges for 6000 for bare blokk og topp eller 8 komplett med ledningsnett insug hjerne lmm osv.

har også en m102 motor til salgs, denne trenger planing av toppen samt sveising av en liten grop i toppen (ganske liten) denne mangler ledningsnett og styring. blokka ser ut til å være i bra stand.

4000.

Tror jeg har vært i kontakt med deg tidligere. Snakket om og bytte et 745 sprut imellom. Er m102 motoren 3,2 eller 3,4 liter? Jeg er fremdeles interesert i m30b34 blokka og muligens toppen din. Hvor var det du bodde ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså det er deg alltså, m102 er 3,2 liter. fortsatt interesert i den byttehandelen jeg og, jeg trodde kanskje du hadde fått tak i en annen motor i og med at jeg ikke hadde hørt fra deg.

jeg bor for øvrig i skien i telemark, er tilgjengelig hele påsken. kan sikkert være behjelpelig med frakt til en linjegodsterminal eller lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...