FRANKEN24 Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Da forandrer vi litt på denne tråden. Den vil omhandle prosjektene til OFF Tune. Vi ska prøve å oppdatere så ofte som mulig. Dagens prosjekter er en: E28 M353 som blir total renovert. E34 M5 er bruksbil i dag. E30 323 prosjekt som tilslutt skal bli en turbomatet sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 kan jo bli fin lekebil detta lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Dette blir artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Kult det Kom med flere bilder Hadde vært gøy å sett mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 er det skinn m3 interiør, isåfall intr i å selge kun bagasjerom og evnt dørsider? send pm hvis det kan være av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FRANKEN24 Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 Da har kommet ca 1/6 påvei med rustsveising (håper jeg). Prøver å skaffe med en 3,5 blokk, men det er ikke så enkelt. Noe som har? Tilstand er ikke så nøye mtp at den skal ovehales uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FRANKEN24 Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 er det skinn m3 interiør, isåfall intr i å selge kun bagasjerom og evnt dørsider? send pm hvis det kan være av interesse. Beklager, ombestemte meg i dag, skal ha interiøret selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FRANKEN24 Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Rust er noe man ikke skal være redd for når man kjører gammmel e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 har en nyoverhalet m30b34 som er plana blokk og topp, hona blokka, slipt ventiler og ventilseter. allt dette er gjort på et motorverksted. er nye råde og rammelager, nye tettninger, nye stempelringer og slipesett. kan selges for 6000 for bare blokk og topp eller 8 komplett med ledningsnett insug hjerne lmm osv. har også en m102 motor til salgs, denne trenger planing av toppen samt sveising av en liten grop i toppen (ganske liten) denne mangler ledningsnett og styring. blokka ser ut til å være i bra stand. 4000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Rust er noe man ikke skal være redd for når man kjører gammmel e30 Jaja, var ikke så galt det da(hvis det er alt da, hehe). Blir kult det her, kommer til å gå godt. Har lyst på sinna E30;) Blir det hellakkering eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FRANKEN24 Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Bildene viser bare en liten bit det jeg har funnet av rust hittil. Har en stygg mistanke om at det er mye mer. Bilder kommer etterhvert. Det blir lakkering, har ikke bestemt meg for farge, mulig det blir samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FRANKEN24 Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 har en nyoverhalet m30b34 som er plana blokk og topp, hona blokka, slipt ventiler og ventilseter. allt dette er gjort på et motorverksted.er nye råde og rammelager, nye tettninger, nye stempelringer og slipesett. kan selges for 6000 for bare blokk og topp eller 8 komplett med ledningsnett insug hjerne lmm osv. har også en m102 motor til salgs, denne trenger planing av toppen samt sveising av en liten grop i toppen (ganske liten) denne mangler ledningsnett og styring. blokka ser ut til å være i bra stand. 4000. Tror jeg har vært i kontakt med deg tidligere. Snakket om og bytte et 745 sprut imellom. Er m102 motoren 3,2 eller 3,4 liter? Jeg er fremdeles interesert i m30b34 blokka og muligens toppen din. Hvor var det du bodde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 jasså det er deg alltså, m102 er 3,2 liter. fortsatt interesert i den byttehandelen jeg og, jeg trodde kanskje du hadde fått tak i en annen motor i og med at jeg ikke hadde hørt fra deg. jeg bor for øvrig i skien i telemark, er tilgjengelig hele påsken. kan sikkert være behjelpelig med frakt til en linjegodsterminal eller lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 vet også om noen helt nye m106 stempel i sverige til 5000 tror jeg det var, samme karen som jeg kjøpte den nye motoren av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FRANKEN24 Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Har sveiset litt rust siden sist. Det går ikke så fort, men det bli bra. Ferdig sveiset og grunnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå