Ivanrogov Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 10x17" ja. Rundt 17k fra Stylingtech.. Men er mulig og finne noen brukte også.
FRANKEN24 Skrevet April 14, 2007 Forfatter Skrevet April 14, 2007 Og rusten skal ingen ende ta. Litt tamt å bare sveise rust, tror faktisk det er det kjedeligst som finnes når det gjelder bil. Men men.... det blir nåkk bra tilslutt. Fjernet bensintank i dag, og den blir byttet med en fuelcell fra PPF når den tid kommer.
FRANKEN24 Skrevet April 15, 2007 Forfatter Skrevet April 15, 2007 Noen som har peiling på om e36 spindeler er bolt on bak på e30? Vurderer og sette på m3 skjermer, noen som har liggende? eventuelt sideskjørt, fram og bak fanger?
FRANKEN24 Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 Litt lenge siden det har vært noe liv her nå, men var på våler å hentet ny inspirasjon. Her er noen bilder av ting har blitt kjøpt inn siden sist. Hydraulisk håndbrekk, K-sport Ny turbo, Holset HX60 kjøpt av kimmit sport. Holset Ny dump, kanskje det bli litt vel mye lyd. Brannslukker, alltid greit å ha Einabach stabilisatorstag fra Koed En knippe foringer Plate bak bakhjulet H og V, ruster noe sinnsykt på e-30. Det var det, oppdatering kommer ila uken, da den er satt av til å skru
Gjest Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 Er bare en ting som gjelder for min del i gulvet på E30 og det er sink grunning med lakk oppå. Med skikkelig sink grunning så ruster det aldri igjen. Blir galvanisert da..
FRANKEN24 Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 Er bare en ting som gjelder for min del i gulvet på E30 og det er sink grunning med lakk oppå. Med skikkelig sink grunning så ruster det aldri igjen. Blir galvanisert da.. Jeg bruker sink jeg også nå.... Funker bra det
R.E.H Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=49527 hær selges det iallefall bakskjermer.. får du det skikkelig og hvis du kjøper disse:Dhehe.. lå på deler selges.. blit bra detta prosjektet!
FRANKEN24 Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Skrevet Mai 17, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=49527hær selges det iallefall bakskjermer.. får du det skikkelig og hvis du kjøper disse:Dhehe.. lå på deler selges.. blit bra detta prosjektet! Ja ser bra ut de, men jeg vurdere å droppe m3 skjermene. Jeg har nemmelig en ny plan for skjermer
FRANKEN24 Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Skrevet Mai 21, 2007 skrudde breddere? Blir bra dette her! Nei blir ikke det heller, men tenkte å prøve skjermerbuer fra en annen bil + valse en god del.
FRANKEN24 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Skrevet Mai 23, 2007 Se der ja...., Ikke sålang unna mine planer
hardrocx Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Ser ut som den ble alvorlig brei!! Blir bra dette! Hadde sansen for det, har du breddet helt fra skjermen begynner til den slutter?
Ivanrogov Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Er nok ikke Frank sin bil hardrocx, den blå er svensk, og bare postet for inspirasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå