VillKapping Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Hei! Noen som vet noe om denne, eller har noen synspunkter? Alt hjelper da jeg er usikker på om jeg skal legge inn ett bud på den eller ikke! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1442504 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 så ut som en strøken og pen bil da...ikke værst pris heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 Synes den ikke ser verst ut selv.. Litt usikker på vingen og eksosen, men ellers er den pen! Praktisk også med hengerfeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 så jo bra ut den.. ta å se på den og se om du får samme intrykk som av bildene. om den er like pen i virkligheten og den er i bra stand, så er det vel bare å ligge in bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Var veldig tøff Synes ikke det var så gal pris heller Bare se over den og se om alt er bra vis du kjøper den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Hvordan er den 3.6 M5 motoren egentlig? Veldig vanskelig spørsmål men.. Litt karakteristikk hadde vært fint! Prøvd også å få tak i selgeren, men svarer ikke verken på melding eller når jeg ringer.. Får vel tak i han etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 3,6 litern er en veldig slite sterk og bra motor. Hadde denne motoren i den banerigga E30'n jeg hadde en liten stund. Super motor som går gått. Ellers så bilen veldig fin ut, og bra med fler BMW'r på Toten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Har inntrykk av at den er slitesterk ja! Står det i bruktguiden på autopower også. Litt skeptisk til at han ikke har oppgitt Km standen, men er alt tatt godt vare på og ser bra ut så kan det være ok allikevel. Jaggu på tide at det kommer en "M5" til Kapp også ja! Selv om den er ombygd.. Bare jeg får tak i han selgeren nå så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Fryktelig klar for ny bil snart.. Får ikke tak i selgeren! Noen som vet om noen andre fine ombygde M5'er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Den svarte står som solgt, du som har kjøpt? finn.no har satt av m5 som egen modell, kan fortsatt være noen som står på 5-serie... Det er to stk på finn, en sølv og en svart.. begge er gått lite.. Annonsen til den sølv-gråe ser litt rotete ut.. Ellers så har du jo de på autodb også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Der står den som solgt ja! : Derfor han ikke tar telefonen.. Fanden for en pris på den ombygde sølvgråe! Får jo en original for den prisen.. Den svarte er vel original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Fanden for en pris på den ombygde sølvgråe! Får jo en original for den prisen.. Den svarte er vel original. Sånn som jeg forsto det på den sølvgråe's annonse, som var veldig rotete, så var den orginal, men første norske eier hadde ombygd en m5 i 2000. fra en 518 til en m5 (en annen bil)... Rett meg hvis jeg har tolket feil.. Link til andre som vil hjelpe til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Ikke umulig at du har rett nei! Fryktelig annonse.. Dette her er jo også bare tull: VED NYTTÅR ØKTE IMPORT TAX PÅ EN M5 MED FRA NOEN 10-TUSNER TIL 230.000 NOK (CO-Utslipp)! Nei.. Vanskelig å finne seg en bil ja! Særlig når man skal ha en E34 M5 eller 540.. Skulle fått noen til å bygge om en til seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Bilbyggeriet bygger jo helt sikkert en til deg. SS Performance bygger nok også en for deg. Og mange andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå