VillKapping Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Har faktisk sendt bilbyggeriet en mail så får vi se.. Må vel komme billigere ut enn å kjøpe en original regner jeg med! Begynner å bli bilklar nå som våren er her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Her er det en aktuell en, men synes den har stiv pris til å ha så høy km stand: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1408799 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Der står den som solgt ja! : Derfor han ikke tar telefonen.. Fanden for en pris på den ombygde sølvgråe! Får jo en original for den prisen.. Den svarte er vel original. Jeg ringte selger på mandag kveld, og fikk kontakt på første forsøk. Da med tanke på å kikke på bilen nå til helgen. Men registrerer nå at den står som solgt, skulle sende en melding om han fikk inn et bud, men han har vel fått et bra bud over det jeg var villig til å gi for jeg har ikke hørt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Ja.. Stemmer bra det omtrent! Jeg ringte på tirsdag og da var den sikkert solgt ettersom han ikke tok telefonen. Er ikke så vanskelig å ta telefonen og si at bilen er solgt eller å sende tilbake ei melding til potensielle kjøpere og opplyse at den er solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Går utifra att det er Øyvind du har sendt en mail Siden jeg ikke har fått noe. Han er på ferie til etter påska Men jeg har undersøkt litt og en ombygd en kommer på rundt 150 tusen en plass vil jeg tro. Har bare skomma markedet jeg nå men rundt der en plass. En annen sak er om vi har tid til å gjøre det Mange prosjekter nå Men hvis du stiller med pengene så skal vi vell klare det tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasatfahrer Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Om en ikke har store planer om alvorlige ombygginger så kjøp en orginal bil og ikke en ombygd.. Da får du pengene igjen ved salg også ( så lenge du holder den fin da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 Bilbyggeriet DA: Var nok Øyvind jeg sendte mail til ja. Men da vet jeg ca. kostnaden. Takk! Grasatfahrer: Selvsagt hadde en original en vært å foretrekke, men alt handler om penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Ett lite spørsmål: På E39 M5 er det noen indikatorlys på turtelleren som viser når olje/motor er varm. Er det noe sånn på E34 M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Var det jeg regnet med! Takk! Litt synd, for det er en litt fancy funksjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasatfahrer Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Var det jeg regnet med! Takk! Litt synd, for det er en litt fancy funksjon.. En har oljet temp måler der andre Bmwer har depresjonsmåler så en ser når den har fått arbeidstemp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Sånn som jeg forsto det på den sølvgråe's annonse, som var veldig rotete, så var den orginal, men første norske eier hadde ombygd en m5 i 2000. fra en 518 til en m5 (en annen bil)... Rett meg hvis jeg har tolket feil.. Går du inn der hvor du sjekker tid for neste EU-kontroll, står det BMW 518i, altså ombygd. Men han omtaler den som om den skulle vært orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Ett lite spørsmål:På E39 M5 er det noen indikatorlys på turtelleren som viser når olje/motor er varm. Er det noe sånn på E34 M5? Det er oljetempmåler i stedet for forbruksmåler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Ok! Tøft! Da ser man når moroa kan begynne ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Valrun: Ja, det må være en annonse laget for å forvirre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå