T16 Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Bestilte nye fangere+++ der...fikk beskjed om at det var 2ukers leveringstid. Etter å ha ventet i 1mnd syns jeg at jeg hadde vært tålmodig nok, så sendte en mail og etterlyste delene, fikk til svar at dem hadde gitt meg beskjed for flere uker siden at dem ikke kunne levere fangerne, noe som dem ikke hadde gjort og det eneste dem klarte å levere var ei haifinne antenne som ble sendt i oppkrav. Når den ankom var den 400kr dyrere enn avtalt så den gidda jeg ikke hente. Så har ikke så veldig bra inntrykk av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Har for det meste hatt positive erfaringer med schmiedmann, og handler derfor mesteparten av delene jeg trenger herfra. Det eneste jeg kan nevne er at jeg ved to anledninger har bestilt et sett med M3 sideskjørt og M3 frontfanger, og begge gangene var sideskjørtene for korte, slik at de ikke passet på bilen. Fikk senere opplyst av schmiedmann at av 5000 solgte sett så hadde 50 av dem sideskjørt med dårlig passform. Og jeg har altså fått 2 av de. Det kaller man sinnsyk uflaks. Men dette kunne jo ikke schmiedmann noe for, er snakk om en ren produksjonsfeil. Ved begge tilfellene så ble de dårlige sideskjørtene erstattet med orginale m3 sideskjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Jeg har handlet hos motortechnik en gang, og hadde ikke noe styr da. Men jeg pleier å sjekke litt rund om kring når jeg skal handle, og for en stund siden skulle jeg kjøpe nye lister rundt bilen. Sjekket litt rundt etter shadowline-lister, og kom over noen hos motortechnik. Tok en telefon, og spurte om dette kun var lister eller om det også var rundt vinduene. Fikk da til svar at dette var komplett med både lister og rundt vinduene. 12 deler til sedan, og 16 til touring. Det var jo faktisk en ganske grei pris, tenkte jeg, men ville vurdere litt før jeg bestemte meg. Det viste seg at dette kun var lister (kjøpte dem et annet sted, og besto av 12 deler). Men prisen på nettsiden deres var jo heller ikke riktig. Det var den danske prisen, og ikke norsk. De holdt på å oppdatere den fortløpende fikk jeg beskjed om. Skulle jeg ha dem kom de på 600 mer enn oppgitt på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå