boost Skrevet April 4, 2007 Forfatter Skrevet April 4, 2007 bud runden går ut imorgo.. KL 18.00. men fortsatt to med 1000kr..
ChrZZ Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 :!: M-tech sideskjørt passer både til sedan og coupe. Samme delenummer: 51712234187 Bare å se her: http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on Så til alle dere med sedan, så er det bare å by! Jeg kjøpte mine av en coupe M3, og dem passer på min sedan.
SteffenM2 Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 :!:M-tech sideskjørt passer både til sedan og coupe. Samme delenummer: 51712234187 Bare å se her: http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on Så til alle dere med sedan, så er det bare å by! Jeg kjøpte mine av en coupe M3, og dem passer på min sedan. M-tech, er det samme som M3 da?
Kjetil 323i E36 Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 M-tech, er det samme som M3 da? I denne sammenhengen, ja.
boost Skrevet April 4, 2007 Forfatter Skrevet April 4, 2007 ja stemmer.. takker for infoen.. det viste eg ikkje.. trudde di var korter pga 2D eg .. at 4D er lengre på kanalen..
ChrZZ Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 M-tech, er det samme som M3 da? I denne sammenhengen, ja. M(otor)-tech(nic) er en tilleggspakke som spenner seg fra understell, interiør til utvendig styling. Dette kan bestilles når man kjøper en ny BMW. Man kan/kunne(?) f.eks. bestille med m-tech understell (dempere, etc) og ha normalt utseende, eller bestille med m-tech front, sideskjørt, bakfanger, etc, og ha normalt understell. Eller bestille med alt. M3 har da alt fra denne pakken + andre ting som er særegent for M3.
boost Skrevet April 4, 2007 Forfatter Skrevet April 4, 2007 [] eg vart veldi usikker etter folk har kommet med bilder av m3 skjørta . men her er mine. å det står Bmw på baksiden av di. håper noen kan si meg at disser er orginale..
boost Skrevet April 4, 2007 Forfatter Skrevet April 4, 2007 []eg vart veldi usikker etter folk har kommet med bilder av m3 skjørta . men her er mine. å det står Bmw på baksiden av di. håper noen kan si meg at disser er orginale..
Spiritus Sancti Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 Hva er budet på? Jeg byr ihvertfall det budet er på nå..
boost Skrevet April 4, 2007 Forfatter Skrevet April 4, 2007 da har me 3 bud på 1000kr.. so siste mann by litt meir so er den nesten garantert din:) spirtus:)
Spiritus Sancti Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 er det de med vare nr. www2056 fra koed? Syntes de på bildet ditt ligner på orginale kanaler jeg..
boost Skrevet April 4, 2007 Forfatter Skrevet April 4, 2007 eg har no hatt på sideskjørtene . veit ikkje ke dei har på koed.. sjekke seinare. ska på jobb no.. men du ser ikkje forjupningen i skjørta so lett når den er lakkert sort. får ikkje fram markeringen so lett.. + dårleg bilde.
erlend_p Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 i mine øyner ser det ut som at begge bilene over har orginale skjørt. her er bilde av m-tech: https://www.koed.dk/functions/billede.a ... .jpg&map=1
boost Skrevet April 4, 2007 Forfatter Skrevet April 4, 2007 hmm har du bilder av dei orginale sideskjørta å? ska prøve å få tatt bedre bilder imorgo:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå