maartn Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Hey! Er ute i garasjen nå og skal skifte slitasjevarsleren på bremsene foran. Jeg finner ikke helt ut av hvordan det skal være. Lurer på om jeg har fått rett del? Legger med noen bilder, så dere som har gjort dette før kan prøve å forklare meg hvordan det skal gjøres Slik ser den nye kabelen ut: Også ser jeg at en kabel er røket, så det må jo være den? Eller er det noe annet? I tilfelle, så kan jeg ikke helt se at den nye kabelen passer? Håper på rask hjelp, bilen står på jekk ute i garasjen Mvh Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Tror du har riktig kabel. Åpne lokket på den boksen som står skrudd i innerskjermen så vil du finne den store koblingen. Lokket er bare å dra av. Resten av oppkoblingen skal være slik den orginale kabelen ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 Jepp, fikk det til nå =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 og for de som lurte på det samme som meg, så er det slik man bytter slitasjevarsleren: Koble til den nye kabelen her i boksen som er festet på innerskjermen Trekke den gjennom festene som den gamle ligger, og bare presse den inn i kaliperen her: og da skal det se slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Greit å ha denne på DIY hva sier du gunnar?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Kan lage den til bedre, om det så er tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå