cocos22 Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 hva vil denne bilen være verd ca? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1414599 eieren skulle ha 50.000 for den. skal visst være helt strøken, mn er to små bulker på sideskjørtet på begge sider. nettopp skiftet bærekuler. 45.000 mener jeg er en mer riktig pris. eller hva sier dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Tror ikke jeg hadde gitt mer en 40-45, men må uansett se den og prøvekjøre. så vansjelig å si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Hadde ikke gitt mer enn maks 40 for denne. Det er vel kanalene som er bulket. Ser ikke noe sideskjørt på bildene i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Den har gått aaalt for langt til å være verdt 60k iallefall. Ikke noe særlig med utstyr å skryte av heller. "Vekker oppsikt" står det i annonsen... det må være p.g.a. de hæslige 1000-meterene da? Rundt 45 000,- er vel mer riktig pris. Du vet at bilen står i Karasjok , ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 huff..30.000,- vil jeg si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 huff..30.000,- vil jeg si.. Var det bøttelyktene som trakk ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 huff..30.000,- vil jeg si.. Var det bøttelyktene som trakk ned? Ja! ..blandt annet! Likte heller ikke annonsen generelt..Det står at den vekker oppsikt! Vet ikke hvordan bilmiljøet er det oppe, men det er jo ingenting spesielt med den bilen da..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 hadde ikke gitt mer enn 40 000 for den der. 35 000kr er vel en grei pris med det lave utstyrsnivået og med den km standen. Den hadde ikke m-tech fanger foran en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rene87 Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Heisann Jeg er ikke noen takstmann , men jeg hadde alderi gitt mer en 30000,- for den pga : høy km og at den står LANGT vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Heisann Jeg er ikke noen takstmann , men jeg hadde alderi gitt mer en 30000,- for den pga : høy km og at den står LANGT vekk langt vekk for deg ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå