Gå til innhold

S: Bmw 325i E30. **SOLGT** :(


vrtx
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har sett langt penere e30 til nesten halve prisen enn det du forlanger. Kunne faktisk nesten vurdert å kjøpe den. For det første så er den gått bra langt, 200k da er etter min mening motoren klar for en liten overhaling for og lure tilbake di hestene som har pensjonert seg, det samme gjelder understellet. Ikke noe spesielt pent interiør, lakken er grei, men mye penere så lenge bilen hadde vært i 1 farge og ikke 2. En annen ting er at du nevner at du har lagt ut mye penger på bilen, beklageligvis så er det slik at det du legger ut på en bil, får du sjelden igjen.

Dette er da min mening. Som sagt, hadde vurdert bilen hadde ikke prisen vært ( etter min mening ) litt høy. Men er jo selvsagt klart at du som selger skal være fornøyd med det du sitter igjen med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, for det første. Er dette en diskusjonstråd? Nei! Lakkjobben er utrolig bra utført og du finner ikke ett støvkorn i lakken engang, at du sier at du aner appelsinhud kan du holde for deg selv før du har sett bilen.

For det andre. Hvordan kan du vite om motoren og understellet trenger full overhaling? hallo, alle motoren bruker litt olje, denne bruker så nærme null så det går ant. Har kjørt 5000km på olja nå og ligger litt under maksstreken. Personlig meninger om lakk og tilstand på en bil så dere ikke har sett/hørt om kan dere holde for dere selv, takk!

Pris er redusert til 32.000,-

Nye bilder.

PICT0544.JPG

PICT0546.JPG

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har sagt at de vet noe som helst, heller ikke noe om FULL overhaling. Men det er ikke akkurat sjelden at en motor som har rullet 200k får seg en shinings..Men visst den er så fin som du sier så trengs vel ikke det. Som sagt hadde vurdert bilen hadde det ikke vært for at du skal ha så mye for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...