MrØstlie Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 skulle hatt forsterket toppakning .. haster litt da je har tenkt å få den til å gå i påsken send meg sms om du har en liggende 40081564
garrasjen Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Er det MLS pakning du trenger? Har pakning liggende. Samme som de selger på VS motor og KRB trading til 3000,- Kan bli din for 2000,- pluss frakt. Andrè
Sir Hofstad Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 har du slipt? Mye i tilfelle? Hvis ikke har jeg annonsert ei til salgs...
MrØstlie Skrevet April 3, 2007 Forfatter Skrevet April 3, 2007 er toppakningen din tjukkere enn original? å hva slags pakning er det snakk om? ..blåste toppakningen min igår under 0,8 i ladetrykk ..men er veldig interessert uansett hva slags pakning du har gi lyd ifra deg så fort som mulig da ?
Sir Hofstad Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Er original tykkelse, Febi-bilstein. Ny i plastikk og kvittering følger med. har også ei 2,06 pakning du kan få med, er ikke pakket inn og vet ikke tilstand, men skulle sikkert gå an å bruke...
MrØstlie Skrevet April 3, 2007 Forfatter Skrevet April 3, 2007 tråd kan stenges .. kjøpt ny toppakning på motorteknikk i oslo idag .. takk til dere som har svart på annonsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå