Gå til innhold

Stig`s E36 325iA Cab *Le Mans*


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Da slenger jeg ut en liten prosjekttråd her!

Var på tur sørover for et par uker siden å fant meg en cab nede i sarpsborg.. denne var riktig nok sliten, både i lakk og interiør! Det ene førte til det andre, og akkurat nå står hele bilen til lakkering! Legger ut noen bilder av hvordan bilen ser ut nå, samt planlagte mods etc..! Skal bli en grisefeit cab dette..

Dette er bestlit:

Oliepåfyldningsdæksel "M"

M3 Speljsæt

Bundmåttesæt E36/Cab ///M

Bagagerumsmåtte E36 Cabrio (2d) ///M

Emblem, "M" (ny type)

Forblinksæt, shadowl. E36/2

Forblinksæt, E36C, Klarg. Shadowline

Sorte forlygter, Hella E36 m/Demon−Eyes

Diodebaglygtesæt, rød/hvid, E36C

Frontspoilerlæbe, E36

Defuser, E36, M3, kopi (f/std. bagkof.)

Tåkelykter, klarglass E36

Der er varene som kommer fra koed.. akkurat nå står bilen til nedpussing og sandblåsing av den sykt rusta bakluka.. Fargen som skal være på bilen er hentet fr E90, "le mans blue". Synes denne fargen er helt sinnsyk fet, så håper at dette faller i smak hos flere enn bare meg!:)

I dag har jeg vært i Nittedal å henta nytt interiør også.. fikk tak i et grisebillig interiør fra en kræsja 98` cab.. komplett.. stolene ser helt nydlige ut!

Oppdateringer med bilder av både bil, styling etc. er på vei..!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er fargen jeg har valgt på bilen.. om jeg ikke tar helt feil kom denne fargen først på E90.. Valget sto mellom Estorill blå, mauritsiusblå, og denne le mans blåfargen..=) ikke et enkelt valg med andre ord..

lemans1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stolene der... de var så strøkne.. var å handla de nede i nittedal.. årets kupp.. betalte ganske lite for de:)

Angående rust å slikt så var det en del rust på min bil ja.. er ikke helt sikker på hva vi lander på totalt, men grunnpris for nedpussing + hellakkering inkl. motorrom osv. så kommer det på 12 000+mva. tror det blir rundt en 3000 ekstra for rustarbeidet på min bil, men er ikke helt sikker på det.. Han har litt mye å gjøre nå, men jobber raskt iallefall:)

Har en kompis som lakka M3`en sin der nå, ble skikkli fett.. effektlakk me flere farger!=)

Og ja, Le Mans blå blir jo veldi spennende.. vraka estorill i siste liten, så dette BØR bli bra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag dukket det opp en pakke fra GS.. nye grøftelys i klarglass.. den store pakken fra koed har ennå ikke kommet, så d blir vel over påske..! Skal skaffe litt flere bilder å legge inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...