Gå til innhold

Stig`s E36 325iA Cab *Le Mans*


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men seriøst så ser jeg ikke noe problem å slenge på litt m-stæsj på bilen.. blir ikke noe m3-greier, men synes det er bedre å slenge på slikt enn å drukne bilen alt mulig uorginale jalladeler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal bilen være ferdig fra lakk og en hel HAUG med rustarbeid på tirsdag.. det ble ganske dyrt, bilen var igrunn full i rust - men den som lever han lærer.. bil blir det uansett :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det du;) Det er ikke bilder av mitt interiør, det ligger i garasjen! har ikke fått tatt bilder av det ennå, derfor ble det bare et arkivbilde jeg hadde liggende:)

Flott at dere liker lemansblå da!! er veldig spent på hvordan det blir.. kanskje bilen blir ferdig i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner ting å nærme seg..! Ble litt forsinka pga at bagasjelokk fra coupe IKKE passer til cab.. så lærte vi noe nytt i dag også.. Ellers har bilen gått igjennom en omfattende rustjobb, og skal nå være 100% fri for rust:) :roll::)

Interiøret er fremdeles ikke montert, står i garasjen min og brenner etter å bli satt inn.. dette må vi få gjort iløpet av uka, men først og fremst må bilen på plass!! håper og tror at den blir hentet i kveld:)

Har handlet litt mer snadder.. denne gangen ble det bilstereo.. trenger felger også, men det får vi ta litt senere, har en e39 som skal pusses litt opp også, derfor må jeg ta litt hensyn til lommeboka :lol:

Kjøpte denne headuniten..:

700361924.jpg

Pioneer avic x1bt.. fikk den relativt billig så jeg bare slo til;) Bilen skal iallefall bli 100% gjennomført.. forhåpentligvis :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen fått lakk på seg.. og jeg ble veldig overrasket over hvor bra det ble!! er meget fornøyd med resultatet.. ris og ros mottas med takk:)

Dette er gjort til nå:

Nytt bagasjelokk, nye skjermer, nye kanaler + x antall timer med rustarbeid

M3 speil, riegerleppe foran, hella angeleyes, ledlykter bak, klare grøftelys, m3 skjørt (kommer), m3 diffusor bak, nye nyrer.. skal også ha på m3 lister tror jeg, de listene jeg har nå var stygge! Venter også på nytt emblem til bakluka.

I dag har jeg også fått montert navigasjonsenheten, ble veldig bra:) Men har fortsatt en lang vei å gå med tanke på resten av multimediautstyret som skal inn. Har ikke helt bestemt meg for hva og hvor mye jeg orker av dette.

Her er iallefall bilde så langt:

frstebilde.jpg

Neste steg er å få ut litt flere bilder da.. men har litt begrenset med tid her om dagen - har også et interiør som jeg ikke har fått satt inn enda

Skader vel ikke å legge inn et "før" bilde heller:

23032007262-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...