Gå til innhold

Stig`s E36 325iA Cab *Le Mans*


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lakkeringen ble veldi bra.. bilen er veldi strøken i lakken! ble muligens litt fargeforskjell på bagasjelokket - men det skal vi ordne opp i.. har ingenting å utsette på jobben han har gjort iallafall. veldig nøyaktig å grundig i det han foretar seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger inn noen flere bilder her...

bmwfront.jpg

Bmw325bak.jpg

bmw325.jpg

Kommer bedre bilder etterhvert.. bilen er ikke ferdig ennå:) Men ble fornøyd med lakkjobben iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer noen bra stusser bak.. er ikke helt sikker på hvilket merke det blir.. mtech lister er allerede på vei så det blir knall;) skal skifte interiør i morra til svart sportskinn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som du har fått deg en flott cab her ja!!! men sleng gjerne opp noen flere bilder. Kan jeg spørre hva fargeskiftet kostet, går å teller litt på kronene og lurer på å spandere litt lakk på mitt gull (les coupe`en min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kommer.. har stressa med interiøret i dag, ble veldig bra med svart sportskinn:) Fargeskifte koster vel fra 12000-25000 alt etter som hva som må gjøres.. iallefall der jeg lakka bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har interiøret sånn ca kommet på plass.. vi brukte rundt 6 timer på å skifte hele greia, inkludert gulvtrekket:) Her er noen bilder jeg knipsa underveis...

Bilder av bilen kommer i morra!

Picture012.jpg

Picture011.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi fått inn interiøret, og må si at det ble veldig bra.. er ikke heeelt ferdig med detaljene, mangler noe deksler å slikt - men det er på vei!

Neste steg er stereo.. etter det blir det en vurderingssak om å skifte til manuellkasse da jeg har litt problemer med at den girer litt sent avåtil denne aut. kassen jeg har. Uansett, bilen er en fryd å kjøre, og jeg er meget fornøyd sålangt! her er noen bilder;)

Picture052.jpg

Picture030.jpg

Picture037.jpg

bmwfront.jpg

Picture046.jpg

Picture036.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...