Stian Børresen Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Hvilke forsterker trengs til en sånn sub? Tenkte at jeg kunne bruke en sånn en i cab'n siden det er så sparsomt med plass baki der.. Har en liten dritt forsterker nå som ikke duger noe særlig så kom med tips;) Info om sub'n: http://pioneer.no/no/products/25/130/20 ... index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Dem elementene kjøres i 2ohm så da er kicker sine monobloker fine dem er stabile i 2ohm. Så du får nesten sette en maxpris. Endel effekt skader ikke. Funker bra dem elementene der. Vi satte inn 8stk i denna bilen. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 nei, om jeg setter en pris rundt 4-5k så holder vel det? Jeg må si at selv om jeg har en dårlig forsterker nå så syns jeg denne sub'n overrasker meg ganske mye, den spiller jo ganske bra med tanke på at den sitter i en kasse på 18liter. Må vel ha meg en til så jeg får bygd meg en skikkelig kasse som passer pent under hatthylla i cab'n:) Vil en 1000watt RMS digital monoblokk (tenker da på kvalitetsmerker, der watten er faktisk watt og ikke tulle watt) holde til denne eller blir det for lite? RMS watt på sub'n er vel 800, så å holde seg over det burde vel være bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå