Ingebrigtsen Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Hallo Jeg har kjøpt meg tåkelys ettermonteringsett på schmiedmann.no.. Der fulgte det med lykter, pærer, brytere, ett relee, en sikring og noen skruer.. Det jeg lurer på er om jeg ikke trenger noen ledninger?? ligger det klart fra fabrikken eller? og eventuelt hvor skal releet og sikringen sitte? Det er snakk om en e34 520 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Kom igjen folkens Er vel noen flere som har ettermontert på en e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 alt ligger klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Å konge Jeg har drivi og titta litt men så ikkeno ledninger får leite litt bedre da Men noen som vet hvor releet skal sitte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Glem det fiksa det Ledningene lå gjemt oppunder skjermkanten ved panserhengslene og releet var bare og stappe inn i sikringsboksen \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Ligger dette klart på absolutt alle E34..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå