Boddiz Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Original høyttalergrill til e36 ønskes kjøpt! Trenger to av disse (samme om de er fra cab, Coupe eller sedan): Send PM om du har et par liggende. Bør være hele, pene & ikke "bulkete" eller "skrapete". Det er KUN selve høyttalerGRILLEN jeg er ute etter. Trenger ikke noen elementer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Tror ikke man får kjøpt de løst. Sitter fast i selve høyttalern. Fikk hvertfall ikke kjøpe løst av bmw da jeg skulle ha tak i slike for en liten stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelfox Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 jeg fikk tak i hos nærmeste bmw høgg, måtte kjøpe begge høyttalerene da men kansje det kunne vært en ide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 -Anders-: Tenkte å kjøpe de nye hos BMW, men er redd det fort blir dyrt dersom man ikke får kjøpt dem løse. michaelfox: Ok, men har ikke noen spesiell BMW høgger her i området. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 De "vanlige" diskantene finner du lett brukt! Men de minste deriimot som er på soundsystemet, altså, det sitter 2 diskanter på noen e36.. de koster 800,- på bmw per stykk og er vanskelig å få tak i brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN_ur_DREAMs Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 hm. eg betalte ca. 600.- hos bavaria for begge to. Eg har lige sånne så du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Hmm, det er KUN selve høyttalerGRILLEN jeg er ute etter. Trenger ikke noen elementer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN_ur_DREAMs Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Elementene er limt fast i grillen. Så di er vanskelige å få tak i uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Ok, da så... Kan kjøpe både elementer og grill om det er noen som har dette liggende, men som sagt trenger jeg kun grillene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Hva har du gjort med grillene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Originalt så har jeg ikke griller. Men skal bygge ut stereoen litt med et 3veis komp.sett, og vil ha mellomtonen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 får kjøpt bare høytalergitter på gs koster ca en 100 lapp pr stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Skal ringe dem å høre etter ferien....Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 her er dele nr og 82899405337 HOEGTALARPANEL (GRAU) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå