MeSs Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Lufter denne litt og ser hva jeg kan få for den.. Vurderer å selge en komplett M5 E28 motor, 3.5 liter 24 ventiler. 286hk originalt, denne har grenrør og er chippa (?). Hele ledningsnettet medfølger. Lmm, luftfilterboks, servo, dynamo, ecu osv. Komplett! DEFA Motorvarmer, med ledning Uten girkasse. Minus, rådelager sylinder 1 er gåent, svinghjul har jeg ikke. Vet ikke mye om motoren, Den har ikke passert 200 000. GI BUD Som sagt, vurderer gode bud. KAN OGSÅ BYTTES MOT EU OK BMW Mvh Marius 924 09 779 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajsandberg Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 E28 M5 hadde vel 3.5liter? 3.6 kom vel ikke før i de første M5 E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 E28 M5 hadde vel 3.5liter? 3.6 kom vel ikke før i de første M5 E34? Ja, du hadde rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 bump. oppdatert med defa motorvarmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 du har vel ikke girkasse også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 mitt bud: 4500kr, så har du tjent 500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FRANKEN24 Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Bud: 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Bud: 5000,- Notert For di som er blinde, GIRKASSE er ikke med. Det har jeg ikke, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Bump for M5.. Kan bytte i bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Budet ligger nå på 5500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Forrige selger trakk seg.. Useriøst. Så han ville ha igjen motoren ellers gikk han til forliksrådet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Forrige selger trakk seg.. Useriøst. Så han ville ha igjen motoren ellers gikk han til forliksrådet.. Hæ? forklar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Forrige selger trakk seg.. Useriøst. Så han ville ha igjen motoren ellers gikk han til forliksrådet.. Hadde jeg aldrig gitt meg på. Solgt er solgt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Forrige selger trakk seg.. Useriøst. Så han ville ha igjen motoren ellers gikk han til forliksrådet.. Hæ? forklar... Han som jeg kjøpte motoren av ville ha tilbake motoren.. Følte seg lurt. Gidder ikke gjøre meg til uvenns med han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå