Gå til innhold

Sota ruter, tøft eller harry?

Maestro
 Share

Sota ruter, tøft eller harry?  

127 stemmer

1. 1. Sota ruter, tøft eller harry?

• tøft
      97
    • harry
      31

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min ex.compact var det å rundt 35-40% mener jeg å huske de snakket om. Gjort av Erland som jobbet på Art Solution(Gjøvik) før. Han er dyktig!

0601_03.jpg

0601_01.jpg

Vurderer å ha på en tanke lysere på M3'n jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På E46'en betalte jeg 4000,- Det var inkludert jobben med å ta ut alle rutene, film og montering igjen. Strøkent resultat :)

Det var jo meget billigt! Eneste som tar ut rutene her er Riis bilglass, og de skal ha 7400kr for jobben.

Er det nødvendig og ta ut rutene da? Blir jo bra med bare ta av dørtrekk og la vinduet stå i.

Hva er mest vanlig??

Skal ha film på min touring også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tok ut rutene der hvor jeg satte på film å, (alle foruten bakruta). Jeg betalte 4300,- for jobben. Grunnen for at de tar de ut er vel for å få ett bedre resultat, slik som på siderutene foran pusses jo kantene ned, så når du har ned vinduet så ser du ikke at det er noen form for film der. Ingen overgang. Det gjorde ihvertfall han som hadde på på bilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en trygghet at rutene blir tatt ut når det blir lagt film. Har mer kontroll på resultatet når rutene er ute.

Jeg må nok betale mer en 4k for solfilm på Touringen. Den har jo flere ruter. Kommer nok til å koste ca. 6000,- vil jeg tippe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i de fleste her inne, helsvart bak og blanke forran er harry, men litt soting hele veien rundt er fancy..

Gleder meg til å se resultatet PIB.. bilen din så jo ganske strøken ut når jeg så deg sist, selv med vinterhjula... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tok ut rutene der hvor jeg satte på film å, (alle foruten bakruta). Jeg betalte 4300,- for jobben. Grunnen for at de tar de ut er vel for å få ett bedre resultat, slik som på siderutene foran pusses jo kantene ned, så når du har ned vinduet så ser du ikke at det er noen form for film der. Ingen overgang. Det gjorde ihvertfall han som hadde på på bilen min.

Hvem som gjør det så billig da?

tar du ut rutene selv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i de fleste her inne, helsvart bak og blanke forran er harry

Hva..påstår du bilen min ser harry ut...

Nå blei jeg lei meg.. :shock:

Nei, tenkte på de hel-svarte, de som ser lakkerte ut... slik som de gamle 240'ene og Golfene...

7_-1284183569.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...