325icab_88 Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Prøveskilt er på plass Til strømstad med taket nede Har du satt deg inn i reglene for prøveskilt? Ja, det har jeg Fullt lovlig å kjøre i sverige med prøveskilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 ja prøveskilter skal være lovelig. så jeg er klar som et egg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Når reiser folket bortover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Ja, det har jeg Fullt lovlig å kjøre i sverige med prøveskilt Det er lovlig å kjøre i Sverige med prøveskilt, men ikke rundt og rundt.. Prøveskilt er til for å frakte en bil fra A til B, eller en prøvetur, og da gjerne med en person.. UP kommer til å ha mye kontroll i og rundt grensen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå