Stian Børresen Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 altså, selv om det virker å være "overkill" med stor vinge og frontleppe, så har det faktisk en bra funksjon om du skal kjøre litt fort. Har selv kjørt en bmw med og uten stor vinge i så si samme hastighet, da en god del over fartsgrensa vel å merke..Og du merker godt om du har en liten eller stor vinge på for eks. Så, man ofrer litt utseende mot gode kjøre egenskaper også Så tilbake til topic: Bilen syns jeg er pen, bedre at han har stor vinge og stor leppe enn bare en av delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 det b0rre sier er helt rett. Forøvrig så har det vært en liten "myte" om at ei original boble som runder 140km/t veier bare noen få titalls kilo, vet ikke om dette er sant, men det sier jo litt om hva aerodynamikken har å si om tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Kan for så vidt være enig i det b0rre sier.... men i eierns hodet tror jeg han har gått for et "stuk" istedenfor downforce. Uansett tror jeg ikke den vingen bak der gjør en bedre jobb en orginal M3 vingen med justerbar flapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå