benger Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Sendte inn en bestilling i går, og i dag har den allerede blitt sendt ut. Det vil jeg si er en rask leveringstid. Og det er jo kampanje dager der nå, så da er det jo bare å slå til Men er det Posten de bruker som transportør ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Ja da, pleier å være kjappe de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Må slenge meg på denne! Ringte I GÅR til JO Bildeler i Trondheim ang. senkesett, dette hadde han ikke på lager, men skulle ringe til GS. Hentet det I DAG =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim.g Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Skulle ønske at det var så kjapt ja. bestilte for snart 1uke siden og det er ikke sendt ennda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 har aldri motortechnik sånne kampanjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 motortechnik har generelt _ganske_ lave priser.. men en kampanje er ikke meg imot:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 GS har vel sånt system at hvis du bestiller før kl 12? Så sendes varen ut samme dag. De er alltid kjappe er min oppfatning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 motortechnik har generelt _ganske_ lave priser..men en kampanje er ikke meg imot:P nei d hadde jo egentlig vært noe d vil jeg si..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Har bestilt det alle meste til min bil gjennom GS, og det begynner å bli en del tusen nå. Ringer alltid for å bestille, så får jeg kanskje litt rabatt hvis den rette personen tar tlf Fleksible er de også med ettersending av småting og fakturaer. Retur har jeg ikke prøvd ennå, men det blir etter påske da jeg må sende tilbake noen deler som ikke passet min bil. Jeg går ut ifra at de er greie på dette punktet også. GS = good shit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Ringte og bestilte en m-tech fanger fra de på fredagen i 15.30 tiden. Fikk melding på Mandag i 12.00 tiden om at varen var kommet inn på JO Bildeler i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 har selv bestilt litt deler der.. virker som ein god plass, god kundesevice og dei har litt kunskaper og.. rask levering .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Sendte inn en bestilling i går, og i dag har den allerede blitt sendt ut. Det vil jeg si er en rask leveringstid. Og det er jo kampanje dager der nå, så da er det jo bare å slå til Men er det Posten de bruker som transportør ? riktig,de bruker posten som transportør. jobber på posten og ser at det er sinnsykt mye GS pakker som blir sendt hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelfox Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 henger meg på skrytet av GS, jeg fikk tilsendt feile matter til bilen en gang,ringte og fikk tilsendt returlapper og fikk alle pengene tilbake...oppkravet også. som regel finner man proffe folk på tlf også... selvfølgelig ingen som slår ove hos OS bildeler det er en mann du kan stole på... du kan trygt sette på kaffen for ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 compact,, vet ikke om posten går på lørdag? Greie folk på GS, i bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Skulle ønske at det var så kjapt ja. bestilte for snart 1uke siden og det er ikke sendt ennda. Ikke sikkert de har alt du har bestilt på lager vettu Da kan det ta litt tid. Og hvis du har bestilt flere ting, så er jo det bedre at du venter på èn pakke enn at du får første halvparten av delene i egen pakke, og andre halvpart i en annen pakke slik at du må betale dobbelt opp i frakt. GS bildeler har vel forøvrig begynt å bli dyre for tiden har jeg hørt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå