Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

EDIT: Har fått bud, og mer eller mindre sagt ja til å selge bilen min for 12 000.

Har drevet og fiklet med å selge bilen før, men nå er jeg lei av å ha en bil stående og koste meg penger.

Er 12 000 for en 91 520 med behov for hjullager bak og nye bremser foran og bak lite eller passe? Ifølge EU-kontroll er dette alt som er galt.

Bilen er selvsagt 18 år gammel, og ser på ingen måte ny ut, og den har ikke noe ekstrautstyr, men er full av typiske BMW-småfeil.

Ka du trur?

Skrevet

Prisen på bilen er vel kanskje ikke så ille, men med felgene synes jeg kanskje du skulle tatt litt mer. Burde da kanskje klare å få 30k med de felgene. Det er jo fine felger, og bare gummien koster jo fort 5000,-

Så jeg synes du kanskje selger for billig ja.

• 10 months later...
Skrevet

Eu-kontroll sier lite om bilens tilstand :P

Men, ja, hvis det ikke er mye rust og feil ellers, så er det kanskje litt billig ja.

Hadde det vært manuell, ville jeg prøvd 20k med felger.. Uten å ha sett bilen så klart. Når du sier 12k ser jeg for meg noe lite pent..

Skrevet

Jeg kan jo ramse opp:

* Varm/kald luft er enten varm eller kald. Ingen mellomting.

* Rust på innsiden av dørene på førersiden.

* En god del steinsprut i panseret og fronten.

* Må ha nye 235 og 255 17 sommerdekk.

* Sentrallåsen tøyser seg.

* Pakningen i takluka bør byttes (jeg har kjøpt pakningen).

* Hullete førersete.

* Pikselfeil i speedo

* Bilen har gått 275 000 km

* Eksoslekkasje

* Bremseskiver og -klosser foran og bak må byttes

* Håndbrekk fungerer svært dårlig

* Det er en annen lås i bagasjelokket, og nøkkelen har jeg ikke, så man er prisgitt sentrallåsen.

* Hjullager h. bak må skiftes.

Jeg vet ikke om jeg selv ville kjøpt en bil med så mye småtteri på. Spørsmålet er bare om den er verdt det jeg vil ha, 15 000 +

Skrevet

Nå ser jeg ikke hvilke felger du har, men jeg ser for meg en ganske kjedelig e34.

Ser at det står en i rogaland, som har kun 1 feil i følge eu, og det var frontrute, vet ikke særlig mye mer om den, men han skulle ha 12500 og den har IKKE felger, du kan jo ta en titt på autodb, og vurdere selv.

Skrevet

Sommerfelgene er pene nok de. De er litt kantkjørt osv, men bilen ser veldig bra ut med 235/45/17 foran og 255/40/17 bak. Men nye dekk må til på begge.

På den annen side så er jo årsavgift betalt, og det må jo telle for noe...

445011182_5fc53b7633.jpg

Skrevet

Selg den for det du får.. bedre å bli kvitt den enn å ha den stående en evighet fordi man ønsker 2-3 lapper ekstra.

Edit: Too late.. grattis! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...