Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den sia skjønte jeg ikke mye av.

Men satser på at den passer, må ha ny LMM da den jeg har spise Lambdasonder ;)

Skrevet

En annen ting, hvordan sjekker man feil på LMM? Når jeg var på EU-kontroll sist ble lambda-en min bytta fordi bilen jaga på tomgang. De påstod at de hadde gjort det pga avleste feilkoder, men strengt tatt har ikke jaginga blitt noe bedre så jeg lurer på om det kan være LMM som er tullete?

På Peugeot-en jeg hadde før var det bare å måle noen spenningsverdier mellom diverse pinner, men det er kanskje ikke så lett på BMW? :roll: M40B18.

Skrevet

den skal du kunne ohme..husker ikke helt hvordan jeg ble fortalt man kunne gjøre dette, men var noe om at du skulle ohme mellom 2 pinner og så skulle motstadnden minke eller øke jevnt når du åpnet det spjeldet i lmm`en.. noe slikt..

Skrevet

hva med tomgangsregulator da? diagnose på disse bilene er ikke helt til å stole på. de feila som kommer opp kan være en følgefeil av andre feil som ikke vises.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...