Infinity Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Ja har en knekt fjør bak, og skulle gjerne hatt en slik. Settet er godkjent i vognkort og vil derfor ha Jamex fjør. 40mm senket. Annen fjør går til nød. Sms/ring 90076858 om du skulle ha det liggende da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Har vel liggende flere sett med Jamex, si ifra hvis du fremdeles trenger. Har komplette sett også, tror H&R også hvis noen skulle være interessert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 hmm, ja kan du selge meg en fjør da? Pokkern at jeg ikke så det før, var jo i halden igårkveld:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Får to like skal opp på lageret og se senere. Hadde vært hyggelig med besøk på verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Hehe supert du får si ifra når du har vært der, send gjerne en sms på 90076858 istedet, blir vel ikke sittende her inne i godværet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Det likeste settet er JAMEX 7005 lh-2 tror jeg det var... Har et 8005 lh-2 også men det var kanskje ikke så bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Pris på fjørene bak da? Tror ikke jeg har tuv papirene, står bare stemplet i vognkort antall ringer og tykkelse på de tror jeg.. kanskje sjekke hva det står da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Gjør det. Kunne ikke se noe serienr på dem. 300 + porto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 har du foran og eller? tror det sto to forskjellige der, ene fjøra sto mye tettere enn den andre og var også lavere der. Sto 6 ringer foran, 5,75 bak i vognkortet. kommer uansett til å kappe de litt foran, har ikke senkesett med mer enn 6 runder foran vel? Tar gjerne ett helt jamex sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå