MrCox Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 Jeg har et forbasket leit problem med min -91 mod. 520i. Problemet kommer og går..., og det er sentrallåsen, luken og vindusviskerene som plutselig bli dødt. Hvilke sammenheng har desse?? Har hørt at det er to svarte bokser under baksetet som har noe med dette og gjøre. Men kan feilen ligge i en slik svart boks?? Eller er jeg helt på villspor??? Desse boksene ser ut som en videokassett. Men hvis noen har en liten peiling på hvor og hva jeg bør kikke etter, er jeg svært takknemlig !!!!!!!! Hvis noen sender meg en mailadresse, kan jeg sende et bilde av disse boksene, så det ikke er noen missforståelser. Håper på svar, da dette er svært viktig formeg og få til nå....
Mons1 Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 Gå på BMW og kjøp en Powerlink-sikring som er den som står like ved batteriet frammen. Koster kanskje 30-40kr Dette er en 80A sikring som ser ut som en flat metallstykke. Den ligger inni en svart liten boks på strømkabelen fra batteriet. Sikringen er festet med en skru i hver ende og det bruker å sprekke rundt skruhodet! Sikringen gir strøm til boksene under baksetet som styrer vindusheiser, sentrallås, takluke osv. Du mister også radio og vindusviskere. RS Jeg har et forbasket leit problem med min -91 mod. 520i. Problemet kommer og går..., og det er sentrallåsen, luken og vindusviskerene som plutselig bli dødt. Hvilke sammenheng har desse?? Har hørt at det er to svarte bokser under baksetet som har noe med dette og gjøre. Men kan feilen ligge i en slik svart boks?? Eller er jeg helt på villspor??? Desse boksene ser ut som en videokassett. Men hvis noen har en liten peiling på hvor og hva jeg bør kikke etter, er jeg svært takknemlig !!!!!!!! Hvis noen sender meg en mailadresse, kan jeg sende et bilde av disse boksene, så det ikke er noen missforståelser. Håper på svar, da dette er svært viktig formeg og få til nå....
MrCox Skrevet April 4, 2007 Forfatter Skrevet April 4, 2007 Ronny....? Jeg må bare si hjertelig takk for bra svar !! Hva skulle man gjort uten en slik side, og ikke minst slike som deg Tusen Takk !!!!!!!!!!!! Mvh Rune
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå