TOO FAST Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 finnnes det noen der ute. som kan si meg hvilken motor type som egner seg best til min bil. da det skal være en 4 sylindra motor den jeg har nå er en m40 lite å gjøre med med den ang trimming å i og med at bilen min er import til norge i 20002. koster det for mye å bygge den om til en rekke 6. noen forslag. om hva som kan passe best å trimme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Det er en 10 års regel i Norge ja, som du sikkert er klar over. Nå er det 5 år siden den ble importert så det vil bli et greit bruksfradrag. Vær klar over at en ombygging er ganske omfattende saker med papirer og dokumentering. 318iS motoren skal passe ganske greit nedi vil jeg tro. Det er rundt 140hk i dem orginalt. Spørs hvor mye hk du vil ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 da jeg har en 320 med gir drivverk liggende.tenkte å bruke den men, har hørt ang avgifter koster meg 15 k blir dyrt da + alt ellers da masse jobb 318 is ja mulig å trimme den videre da , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå