Boddiz Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Selger et par originale hvite blinkers! - Originale lykter - Passer Coupe og Cab - Klipset på høyre lykta er knekt (se bildet) Selges for 200,- Pluss frakt! - Send PM om du er intressert - Befinner seg i Arendal, Aust-Agder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Bumper denne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 hvor mye blir det i frakt til Tønsberg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Egenemballert Norges Pakke opptil 10kg koster 120kr om jeg ikke husker feil. Dette er den beste og den sikreste måten å sende på. Ellers kan jeg også sende som vanlig brevpost i bobleplast. Da blir det rundt 40-50 kr vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Disse er originale ja, men ser klipset på den høyre lykta er knekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Dr_S: Ja, ser klipset er knekt nå ja :S Ikke meg som har demontert dem.... Hvordan ser du at de er originale forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Ser det på luftehullene oppe og nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj Feed Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Eg har også liggene noen sånne, som eg kan selge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå