Gå til innhold

Norges lekreste Estorilblau - Individual X5 ???

Anbefalte innlegg

Endelig er prosjektet ferdeg (nesten)...og resultatet ble bra synes jeg.

Nydelig Estoril-farget X5, 2004 modell, med ALT utstyr!!

Spes. lakkert HELT ned, t.o.m. rundt stigtrinn, titangrill, 20" alu og 315/35-20 bak, kler denne bilen bedre enn 22 og 23" synes nå jeg...tatt kjørekomforten i betraktning.

Noen som vet om rimelig ombygging av eksos?

Ønsker 4.4 l eksos eller noe gromt. Sitter org eksos (3.0 D) på den...

dsc00025qf3.th.jpg

dsc00023jv7.th.jpg

dsc00024hc6.th.jpg

x5srx5.th.jpg

dsc00027ak8.th.jpg

dsc00027ak8.th.jpg

81787903un0.th.jpg

37099451cd0.th.jpg

78070410ow2.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja...det er lekkert det, men mister det som er særegent for X5'n,- nemlig kjørekomforten.

For ingen skal fortelle meg at 325/20-23 er behagelig å kjøre med til daglig på norske veier...

En bil til 750.000 skal ikke føles som en Bosch-vinkelsliper-senket Opel Ascona, 205/40 profil dekk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg helt enig med deg ParamedicX5. Den skulle hatt litt større hjul for å få den perfekte look'n, men en kan ikke ødelegge kjørekomforten på en slikt vogn. Den er ihvertfall rå slik den er nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...det er lekkert det, men mister det som er særegent for X5'n,- nemlig kjørekomforten.

For ingen skal fortelle meg at 325/20-23 er behagelig å kjøre med til daglig på norske veier...

En bil til 750.000 skal ikke føles som en Bosch-vinkelsliper-senket Opel Ascona, 205/40 profil dekk :-)

Vel, selv om man går opp litt på felg størrelsen så er det ikke dermed sagt at man er nødt til å ha 20 profil eller noe sånt. Denne bilen kler litt mer gummi enn en senka liten 3-serie gjør. Så det er fullt mulig å beholde komforten med større hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...